اجرای طرح مطلع مهر برای زوج های جوان از هفته آینده

معاون امور خانواده مرکز زنان ریاست جمهوری از اجرای مرحله دوم طرح مطلع مهر برای زوج های جوان دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

0

 سرویس خبر به دخت/

زهرا سجادی، با بیان این مطلب گفت: مرحله دوم طرح مطلع مهر از هفته آینده برای شاغلان جوان دستگاه های اجرایی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه طرح مطلع مهر با همکاری سه گروه پزشکی، روانشناسی و فقهی برای زوج هایی که در ۵ سال نخست ازدواج هستند، اجرا می شود، ادامه داد: این طرح پیش از این قرار بود در دی ماه آغاز شود که به دلیل آماده نبودن زیرساخت های لازم، اجرای آن تاکنون به تعویق افتاد و در حال حاضر با ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در بخش آموزش شکل اجرایی به خود گرفته است.

معاون امور خانواده مرکز زنان ریاست جمهوری تصریح کرد: همچنین کارهای کارشناسی طرح باید انجام شود که باید این معاونت اقدام کرده و اطلاع رسانی کنند تا پس از آن به همه دستگاه ها ابلاغ شود.

سجادی خاطرنشان کرد: طرح مطلع مهر در سال ۹۱ برای ۲۰۰ هزار نفر از شاغلان دستگاه های دولتی اجرا می شود و درصدد هستیم تا این طرح به شکل عمومی برای زوج های جوان شکل اجرایی به خود بگیرد.

معاون امور خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری در پایان تأکید کرد: دریافت آموزش ‌های طرح مطلع مهر هیچ هزینه برای شاغلان دستگاه ‌های اجرایی نخواهد داشت و زوج ها علاوه بر آن پس از گذراندن این دوره‌ ها گواهی آموزش ضمن خدمت می ‌گیرند.

منبع: مهر/ انتهای متن/

درج نظر