هدیه هنرمندانه يک مادر خوش ذوق به دخترش

“لولاين رابينسون” يک هنرمند مينياتوريست انگليسي است که با ساختن يک خانه عروسکي داخل يک گيتار يک هديه منحصر به فرد و يک اثر هنري زيبا خلق کرده است.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش ملت ایران به نقل از دیلی میل: “لولاين رابينسون” يک هنرمند مينياتوريست انگليسي است که با ساختن يک خانه عروسکي داخل يک گيتار، يک هديه منحصر به فرد و يک اثر هنري زيبا خلق کرده است.

اين خانم 49 ساله اکنون ساکن استرالياست . او از هرچيزي براي ساخت يکي از پروژ هاي زيبايش بهره مي برد و اين مسئله شامل هديه اي که او براي دخترش در نظر گرفته است نيز مي شود.
او مي گويد دوست داشتم يک هديه کارآمد و کاملا متفاوت براي دخترم در نظر بگيرم به همين دليل هرچيزي که فکر مي کردم باعث خوشحالي او مي شود و درعين حال يک هديه خاص است را از نظر گذراندم و چيزي که به نظرم از همه بهتر بود گيتار بود. اين گيتار اولين گيتار من است و مطمئن بودم که براي دخترم معناي بسياري خواهد داشت .

اين خانه عروسکي در دو طبقه تهيه شده است و شامل همه اسباب و وسايل شخصي زندگي است . اين خانم به مدت دو هفته و روزانه بين 8 تا 10 ساعت روي اين هديه زيبا کار کرده است.
او به خبرنگاران گفته است به عنوان پروژه بعدي قصد دارد يک خانه عروسکي درون يک جارو برقي بسازد و اميدوار است که در آن مورد هم به موفقيت برسد.

 / انتهای متن/

درج نظر