داور به بازیکن حریف کارت هم نداد!

ملی‌پوش فوتسال بانوان که در ترکیب تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ دچار مصدومیت شده است ،عنوان کرد که چنین آسیبی را تاکنون تجربه نکرده و حتی امکان داشته است مسابقات آسیایی فوتسال را هم از دست بدهد.

0

سرویس خبر به دخت/

فرشته کریمی درباره مصدومیتش در جریان مسابقات لیگ فوتسال در بازی تیم پرسپولیس مقابل متین ورامین گفت: بازیکن حریف یک تکل دو پا بر روی پایم رفت و رباط صلیبی پایم دچار کشیدگی شد که پس از مصدومیت به ناچار من را به کلینیک بردند که با گرفتن MRI مشخص شد که باید یکی دو ماه استراحت کنم.

وی اضافه کرد: تاکنون چنین مصدومیتی نداشته‌ام و تیمی را هم ندیده بودم که این گونه بازی کند، در حالی که چند بار حرکت‌های خطرناک آنها تکرار شد و من شانس آوردم، اما در نهایت آسیب دیدم. فکر می‌کنم که داور باید حرکت‌های آنها را خطا می‌گرفت، چون اصولی بازی نمی‌کردند.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم که آیین‌نامه داوری چگونه است، ‌کار من به بیمارستان کشیده شد ،اما حتی کارت زرد هم به بازیکن خاطی داده نشد.

این ملی‌پوش فوتسال افزود: حدود سه سال است که زحمت می‌کشم تا خود را به مسابقات آسیایی برسانم و بتوانم در این رقابت‌ها بهترین باشم، حالا با یک خطا دچار آسیب دیدگی‌ شده‌ام و این شرایط می توانست بدتر از این‌ها باشد و من به این رقابت‌ها نرسم.

منبع:ایسنا/ انتهای متن/

درج نظر