سطح فنی تیم ملی دو ومیدانی ارتقا پیدا کرده است

بانوی سبزواری تیم ملی دوومیدانی گفت: سطح فنی تیم ملی بالا رفته است.

0

سرویس خبر به دخت/

فاطمه برزنونی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، اظهار کرد: امسال با وجود کمبود بودجه تعداد اعزام‌ها به مسابقات بیشتر از گذشته بود و مهم‌تر اینکه اعضای تیم ملی امسال از شهرستان‌ها هم انتخاب شده بودند که این مساله باعث ارتقای سطح فنی تیم ملی شده بود.

وی در مورد مسابقات غرب آسیا که اواخر آذر ماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: سطح مسابقات نسبت به دو سال گذشته بالاتر بود و تیم ملی ایران نیز در این دو سال پیشرفت خوبی کرده بود؛ ما امسال با اختلاف نسبت به تیم‌های دیگر قهرمان شدیم، در حالی که دور قبل به مقام نایب قهرمانی دست یافته بودیم.

وی افزود: البته من اولین حضورم در این مسابقات را تجربه می‌کردم و خوشحالم که توانستم مدال برنز پرش طول را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

برزنونی تاکید کرد: رکورد من در لیگ‌برتر به همراه تیم ثامن‌الحجج(ع)سبزوار 5 متر و 63 سانتی‌متر بود ولی در این مسابقات به دلیل کم بودن مساحت تشک محل فرود، پرشم را با استرس انجام دادم و با 5 متر و 43 سانتی متر سوم شدم؛ این اولین مدال من در مسابقات بین المللی بود و در مسابقات گذشته، به مقام‌های چهارم یا پنجم دست می‌یافتم.

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان درباره حمایت هیات دوومیدانی خراسان رضوی از خود اظهار کرد: هیات تا حدودی از من حمایت کرده و پیست تمرین در اختیارم قرار داده است و از این بابت از آن‌ها سپاسگزارم.

برزنونی خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال مسابقات کشورهای اسلامی در ارومیه برگزار می‌شود که در صورت موافقت مربی‌ام، در این مسابقات شرکت خواهم کرد.

این بانوی 22 ساله سبزواری عنوان کرد: در حال حاضر دانشجوی ترم هفت رشته کامپیوتر هستم و به دلیل حضور در اردوها و مسابقات تا حدودی از درس عقب افتاده‌ام و باید این عقب افتادگی را جبران کنم.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر