استفاده از مربیان داخلی یک شروع دوباره است

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: استفاده از مربیان داخلی شروع دوباره است.

0

سرویس خبر به دخت/

زهرا سروی در این رابطه اظهار کرد: بحث استفاده از مربیان داخلی و این که دوباره از آن ها استفاده کنیم شروعی دوباره است. ما به توانمندی مربیان داخلی اعتقاد داریم و امیدواریم از این آزمون هم رو سفید بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این سوال که مریم آذر‌مهر بر اساس چه معیاری سرمربی تیم ملی شد؟ افزود: بر اساس عملکرد و همچنین توانمندی او در سال 91 انتخاب شد. آذرمهر در سال گذشته سه مقام قهرمانی کسب کرد. قهرمانی در لیگ ، جام فجر و مسابقات قهرمان کشوری مقام‌هایی بود که او کسب کرد. البته این بحث یکی از آیتم‌هایی بود که امتیاز داشت و او کسب کرد. آیتم‌های دیگری هم در مورد انتخاب سرمربی مورد بررسی قرار گرفت که در برخی موارد با مربیان دیگر مشترک بود، اما در مجموع همه آیتم‌ها به این جمع بندی رسیدیم که در خدمت آذرمهر باشیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو با اشاره به این که انتخاب آذر‌مهر نفی توانمندی‌های دیگر مربیان نیست،‌ گفت: این که ما آذرمهر را انتخاب کردیم، مبنی بر این نیست که بقیه مربیان را ندیده باشیم و یا آنها را حذف کرده باشیم. دیدگاه فدراسیون این است که از توان فنی همه نفرات به ضرورت استفاده کند. .

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی به عنوان مربی قرار است کنار آذر‌مهر قرار بگیرند؟ افزود: در این بخش پیشنهادم این بود که دو مربی به کار بگیریم، با توجه به این که سطح فنی بین مربیان داخلی زیاد است، در تلاش هستیم تا یکی از این مربیان به طور ثابت تا مسابقات جهانی در کنار آذر‌مهر باشد و دیگری به صورت مقطعی در کنار تیم باشد. این مربیان از مربیان خوب و شاخص فعال در لیگ انتخاب خواهند شد تا با دعوت آن ها به تیم ملی هم با فضای اردوها، شکل تمرینات و مشکل برنامه نویسی تمرینات آشنا شوند و هم به نوعی عرصه قهرمانی را از نزدیک ببینند. این کار هم برای مربیان انگیزه می‌شود و هم پشتوانه سازی برای آینده مربیان تکواندوی ایران می‌شود. فکر می‌کنم تا آخر هفته‌ یا اوایل هفته‌ بعد در مورد نفرات به جمع بندی برسیم.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر