بیماری عجیب خانم معلم!

یک معلم امریکایی به دلیل بیماری عجیبی که باعث ترس وی از کودکان می شود از مدرسه ای که در آن کار می کرد اخراج شد.

1

سرویس خبر به دخت/


خانم “ماریا والتر” در یک دبیرستان در اوهایو زبان فرانسه و اسپانیایی تدریس می کند ،اما زمانی که مدرسه از وی خواست در مقطع پایین تری تدریس را ادامه دهد مشکلات وی آغاز شد. به همین دلیل از اولیای مدرسه به دادگاه شکایت کرد و عنوان کرده است او یک نقطه ضعف بزرگ دارد، اما مدرسه از این جریان کاملا مطلع بوده است اما اکنون با درخواست از وی برای تدریس در مقطع پایینتر و عدم پذیرش او گفته شده که وی باید از کار اخراج شود.

این معلم ۶۱ ساله از یک بیماری عجیب رنج می برد. او دچار ترس از بچه هاست و در دادگاه عنوان کرده است که اولیای مدرسه از بیماری وی مطلع هستند و با این کار تنها قصد اخراج وی را دارند. او اضافه کرده است که از دهه ۹۰ میلادی به این بیماری مبتلا شده است و حتی به مدرسه اعلام کرده بود که قادر به تدریس بچه ها در مقاطع پایین نیست.

او به عنوان مدرک ، پرونده های پزشکی خود را که در آن ها ذکر شده است وی در مقابله با بچه ها دچار اضطراب و استرس و فشار خون و کابوس های شبانه می شود را به دادگاه ارائه کرده است.

وی که از سال ۱۹۷۶ در این مدرسه تدریس کرده است می گوید: اگر مجبور باشد شغلش را رها می کند چراکه هرگز نمی تواند بر این ترس غلبه کند.

منبع:افكارنيوز/ انتهای متن/

نمایش نظرات (1)