۱۰۰ خانه جوان در سراسر کشور امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استقبال کم نظیر جوانان از جشنواره نشاط و امید در هفته جوان، اظهار داشت: ۱۰۰ خانه جوان در سراسر کشور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

0
به گزارش به دخت به نقل از مهر، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محسن طلایی در خصوص ارزیابی هفته جوان امسال، گفت: سعی کردیم در این هفته با استقبال از رویداد بزرگ و ملی انتخابات به نوعی شادی و نشاط را در بین جوانان تزریق کنیم که می توان گفت موفق عمل کردیم

مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان همچنین با اشاره به استقبال کم نظیر جوانان سراسر کشور از جشنواره نشاط و امید در هفته جوان، اظهار داشت: در این  برنامه ملی صدهزار جوان ایرانی مشارکت داشت که باید جشنواره هایی از این دست را به عنوان تقویت کننده روحیه امید و بالابردن سرمایه اجتماعی کشورمورد توجه قرارداد.

وی افزود: در این جشنواره سعی بر این شد تا با شعار« مشارکت جوانان» این قشر مهم و تاثیرگذار جامعه را در همه حوزه ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … دخیل کنیم و به همین منظور روزهای هفته جوان به برنامه ها و فعالیت های مختلف ورزشی، محیط زیست، گردشگری، تکریم شهید و خانواده شهدا، مفهوم انتظار، دیدار و گفت و گو با مسئولین و … اختصاص دهیم.

طلایی یکی دیگر از اقدامات مهم و تاثیرگذار هفته جوان امسال را افتتاح خانه های جوان در سراسر کشور دانست و گفت: با روندی که در پیش است امیدواریم ۱۰۰ خانه جوان دیگر طی سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان درادامه اوقات فراغت جوانان با موضوع آسیب های اجتماعی را دارای رابطه ای دو طرفه و معنا دار دانست و افزود: هرچه  وزنه اوقات فراغت را پربار تر کنیم، آسیب های اجتماعی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و این مهم نیازمند حضور همه ارکان جامعه به خصوص خانواده ها است.

/انتهای متن/

درج نظر