گلباران حرم مطهر رضوی در روز ولادت حضرت معصومه(س)

حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور بانوان زائر و مجاور گلباران می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در این مراسم که همه ساله با حضور خیل عظیمی از بانوان و ارادتمندان به ساحت اهل بیت(ع) برگزار می شود، خیل عظیمی از زائران با همراه داشتن شاخه‌های گل به سمت حرم رضوی حرکت می‌کنند.

سید جلال حسینی درباره جزئیات برنامه گلباران حرم رضوی افزود: این ویژه برنامه از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه مصادف با اول دهه کرامت از عرصه میدان شهدا به طرف حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود و مدیحه سرایان و مولودی خوانان در طول مسیر ذکر اهل بیت(ع) می‌گویند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: گروهی از خادمین حرم رضوی نیز برای استقبال از بانوان با دود کردن عود و اسپند در مسیر حضور خواهند داشت و پس از اجتماع همه بانوان در رواق امام خمینی(ره) حجت الاسلام والمسلمین حدائق به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی اجرای گروه تواشیح و مداحی ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) را از دیگر برنامه های این مراسم در رواق امام خمینی(ره) برشمرد.

/انتهای متن/

درج نظر