کمیسیون زنان بازرگان استان قم تشکیل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی قم از راه‌اندازی دبیرخانه مشترک بین اتاق اصناف، تعاون و اتاق بازرگانی این استان خبر داد و گفت: تشکیل کمیسیون بانوان بازرگان و راه‌اندازی بانک اطلاعات بازرگانان فعال استان قم در دستور کار اتاق قرار دارد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، ابوالفضل خاکی ظهر امروز در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان با اعلام خبر راه‌اندازی دبیرخانه مشترک بین اتاق اصناف، تعاون و اتاق بازرگانی اظهار داشت: اتاق بازرگانی بزرگترین بخش خصوصی کشور محسوب می‌شود از همین رو با برنامه‌ریزی‌های مدون و آسیب شناسی وارزیابی مسائل می‌توان با انجام مصوبات در راستای بهبود فضای کسب و کار استان گام‌های موثری برداریم.

 کمیسیون زنان بازرگان استان قم تشکیل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی قم از حضور نماینده اتاق بازرگانی در هیئت تشخیص حل اختلافات تامین اجتماعی استان خبرداد و افزود: جلسات حل اختلاف در استانداری پیگیری می‌شود و نماینده اتاق بازرگانی نیز در راستای ارائه نظرات کارشناسی در این هئیت حضور دارد.

وی همچنین بر ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه در راستای برگزاری آموزش های تخصصی برای ارتقاء سطح علمی اعضاء و پرسنل اتاق بازرگانی تاکید کرد و گفت: تشکیل کمیسیون بانوان بازرگان استان از برنامه های آتی اتاق بازرگانی قم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی قم همچنین از راه اندازی بانک اطلاعات از بازرگانان فعال استان خبرداد.

تصمیم گیری درباره ارائه گزارش اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم در کمیسیون‌ها و جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ، پیشنهاد حضور کارشناسان مطلع و خبره در کمیسیون حل اختلافات مالیاتی، تامین اجتماعی، مشارکت و پیگیری در خصوص برپایی نمایشگاه توانمندی‌های استان قم در نجف و رایزنی با اتاق بازرگانی نجف از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

/انتهای متن/

درج نظر