کمیته امداد زنجان برای 799 زوج کمک هزینه ازدواج پرداخت کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: طی 9 ماهه گذشته از سال جاری با کمک ها و حمایت مردم نوعدوست این استان برای 799 زوج در انتظار، کمک هزینه ازدواج پرداخت و این افراد روانه خانه بخت شدند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، هدایت صفری افزود: ازدواج هسته اول تشکیل خانواده به شمار می رود و سنگ بنای جامعه انسانی است.
وی تاکید کرد: نوع پایه گذاری و میزان اندیشه و تدبر در این امر مقدس در میزان پیشرفت جامعه تأثیر دارد و ازدواج از نظر اسلام پیمانی مقدس محسوب می شود که برقراری آن بر اساس مقررات آداب و رسوم، تشریفات و قوانین خاصی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: ازدواج علاوه بر عمل به دستور خداوند و اجرای سنّت رسول اکرم (ص) عاملی است که فرد و جامعه را از خطرات جسمی و روحی و روانی حفظ و برای همه ایجاد امنیت می کند.
صفری تاکید کرد: طی 9 ماهه امسال، 558 مورد جهیزیه مددجویی، هشت مورد کمک موردی، 184 مورد هدیه ازدواج، 49 مورد نیز ازدواج مجدد بانوان تحت پوشش این نهاد محقق شده است.
وی اظهارکرد: همه این موارد بیان شده با 18 میلیارد و 418 میلیون ریال کمک های مردم نوعدوست استان زنجان انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در زمان حاضر 617 نفر در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج در این استان هستند تا راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
صفری تاکید کرد: این تعداد تا پایان سالجاری با همت مردم نوعدوست و خیر استان زنجان از کمک هزینه های ازدواج بهره مند خواهند شد.
به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کمک، خیران و مردم نوعدوست این استان برای هماهنگی نیز می توانند با شماره 33778195 تماس برقرار کنند.
22 هزار و 375 خانوار با 43 هزار و 700 نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان قرار دارند که چهار درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
سه هزار و 139 دانش آموز، بیش از یک هزار و 600 دختر و پسر یتیم و 519 بیمار صعب العلاج زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.

/انتهای متن/

درج نظر