کمک یک میلیارد تومانی زن روستایی به مجمع خیرین سلامت سیرجان

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان سیرجان گفت: پیرزن روستایی به مجمع خیرین سلامت شهرستان سیرجان کمک یک میلیارد تومانی کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، یدالله قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: گلنسا زارعی‌دهنوی ساکن هماشهر سیرجان امروز با حضور در دفتر مجمع خیرین سلامت به همراه دو پسرش حسن و علی محمودآبادی بخش اعظم دارایی خود را به مجمع خیرین سلامت داد تا صرف هزینه ساخت مرکز درمانی این شهر شود.

وی بیان داشت: این زن 70 ساله که با نیت خیر دارایی خود را برای احداث مرکز درمانی بیماران هزینه می‌کند، 200 میلیون تومان دیه دخترش را که در تصادف جان باخته است به همراه زمین و املاک خود در سیرجان با برآورد قیمت بیش از 700 میلیون تومان و در مجموع یک میلیارد تومان در اختیار مجمع خیرین سلامت گذاشت تا در زادگاه و محل زندگیش هماشهر ساخته شود.

قربانی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت سیرجان با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و با هدف ساخت بیمارستان فوق تخصصی که نیاز مجموعه درمانی شهرستان سیرجان است، فعالیت خود را آغاز کرده که تاکنون زمین این بیمارستان در موقعیت مرکزی شهر به مساحت 2.5 هکتار و با ارزش بیش از 30 میلیارد تومان تأمین و برای عملیات اجرایی آماده شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه پروانه ساخت این بیمارستان با مشارکت شهرداری صادر شده و سرمایه‌گذاران و پزشکان سیرجانی نیز آماده مشارکت برای احداث آن هستند، ادامه داد: طی مدت یک سال گذشته خیران سیرجان در بخش رفع کمبودهای مراکز درمانی همکاری خوبی داشتند که با ساخت درمانگاه دی‌کلینیک بخش زیدآباد با هزینه 3 میلیارد تومان اورژانس این بخش نیز به آمبولانس تجهیز شد.

وی افزود: طی این مدت توسط خیران درمان یک دستگاه آمبولانس مجهز به سیستم آی‌سی‌یو برای بیمارستان جدید امام رضا (ع) خریداری و اهدا و طرح‌های پیشگیری از فشار و قند خون و همچنین خرید ویلچر برای برخی معلولان بهزیستی انجام شد و با همکاری این خیران ساخت درمانگاه با تجهیز بخش‌های درمانی پاریز، بلورد و نجف‌شهر در دست اقدام و برنامه‌ریزی است.

/انتهای متن/

 
درج نظر