کشتی کلاسیک زنان زیر نظر مربی اوکراینی

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: شش دوره پیش نیاز مربیگری کشتی کلاسیک بانوان زیر نظر مدرس کشتی از اوکراین برگزار شده است.

0
به گزارش به دخت به نقل از صدا و سیما، مریم منظمی بیان کرد: تاکنون شش دوره پیش نیاز مربیگری کشتی کلاسیک بانوان زیر نظر گانا واسیلنکو مدرس کشتی از اوکراین دارنده مدال قهرمانی جهان و قهرمانی اروپا برگزار شده است.
 
وی گفت: برنامه ریزی برای برگزاری 13 دوره آموزشی پیشنیاز مربیگری در 12 استان کشور را انجام داده ایم. تاکنون شش کلاس از پانزده دوره مذکور برگزار شده است و 51 نفر این دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. هفت کلاس دیگر نیز تا پایان مرداد برگزار خواهد شد. این دوره ها به مدت 4 روز می باشد که در پایان توسط مدرس اوکراینی آزمون عملی گرفته می شود.
 
وی ادامه داد: در پایان دوره های مذکور نفراتی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند در کلاس مربیگری (استاژ) کشتی کلاسیک که شهریور با حضور مدرسی از ژاپن برگزار می شود، شرکت می کنند و افراد قبول شده در کلاس ها به صورت رسمی مربی درجه ملی کشتی کلاسیک بانوان خواهند شد.
 
منظمی خاطر نشان کرد: در راستای توسعه کشتی کلاسیک بانوان در بخش داوری نیز تاکنون دو دوره پیشنیاز در استان های البرز و یزد برگزار شده است و داوران برتر در کلاس خانم ادیت دوژا داور المپیکی از ایتالیا در تهران حضور یافتند. همچنین یک دوره کلاس بتازگی در خراسان رضوی برگزار شده است و سه دوره دیگر نیز تا پایان مرداد در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: خانم گاناواسلینکو برای انجام آموزش در شهرهای مختلف نیز حاضر می شوند و معرفی افرادی که می توانند به عنوان ورزشکار (کشتی گیر) نیز فعالیت کنند با تشخیص وی صورت می پذیرد.
/انتهای متن/
درج نظر