کانون بانوان و خانه سازمان‌های مردم نهاد آبادان افتتاح شد

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه سفر خود به آبادان ضمن افتتاح کانون بانوان و خانه سازمان‌های مردم نهاد آبادان، با توضیح کارشناسان و متخصصان در جریان روند فعالیت این دو مرکز قرار گرفت.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایلنا، شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه نمایشگاه‌های استانی و بومی را که در زمینه صنایع دستی و تولیدات داخلی فعالیت می‌کنند،موجب تعالی و پیشرفت آن منطقه عنوان کرد.

در این نمایشگاه غرفه داران نیز به بیان پیشنهادات، دغدغه ها و چالش های پیش رو کارآفرینان منطقه پرداختند و خواستار اختصاص تسهیلات در عرصه کسب و کار و کارآفرینی توسط دستگاه های اجرایی شدند.

نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد و زنان کارآفرین آبادان به منظور «معرفی توانمندی های زنان کارآفرین استان»، «اشتغال‌زایی مولد و بازاریابی محصولات تولید شده»، «فراهم نمودن زمینه های گسترش اشتغال و کارآفرینی منطقه»، «افزایش کیفیت محصولات تولیدی»، «تبادل اطلاعات و ایجاد اشتغال زایی با برپایی نشست ها و جلسات»، «برپایی آموزش و کارگاه های آموزشی سمن ها و بانوان کارآفرین» برپا شده است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده را در این بازدید فرماندار و شهردار آبادان و برخی مقامات ارشد محلی همراهی می‌کردند.

/انتهای متن/

 

درج نظر