کانال دخترانه «جنبش ما زنده‌ایم» همزمان با روز دختر افتتاح می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به برنامه های بسیج جامعه زنان به مناسبت روز دختر، از راه اندازی کانال دخترانه «جنبش ما زنده‌ایم» همزمان با روز دختر خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مینو اصلانی  در مورد برنامه‌های بسیج جامعه زنان به مناسبت روز دختر گفت: ویژه برنامه  نهضت ما زنده‌ایم که از سال گذشته آغاز شده بود و امسال تحت عنوان جنبش دخترانه ما زنده‌ایم همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت ما زنده‌ایم ثبت نام کنند و دلنوشته‌ها و پیام‌های خود را از طریق این سایت در اختیار همه قرار دهند.

وی ادامه داد: کانال تلگرامی جنبش ما زنده‌ایم نیز همزمان با روز دختر راه اندازی می‌شود که از این طریق بتوانند عضویت خود را تکمیل و فعالیت‌های خود را انجام دهند. جشن‌های ویژه ولادت حضرت معصومه در 1300 حوزه مقاومت در سراسر کشور برگزار می‌شود که درتمام این جشن‌ها نیز امکان ثبت نام در جنبش دخترانه ما زنده‌ایم وجود دارد.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: این جنبش در واقع یک جنبش دخترانه است برای اینکه دختران ایرانی هویت خود را مطرح کنند و به هویت ایرانی اسلامی خود به عنوان یک دختر آزاد اندیش افتخار کنند،  به لباس ملی وقومیت‌های کشورشان و به شکوفایی علمی و اینکه در یک محیط امن زندگی می‌کنند ببالند.

اصلانی خاطرنشان کرد: در این جنبش بعد از ثبت نام اول کتاب «من زنده‌ام» را مطالعه و در مسابقه آن شرکت می‌کنند که جوایز ارزنده‌ای برای آن پیش‌بینی شده است، همچنین می‌توانند در اردوهای مختلفی که برای دختران جوان در نظر گرفته شده است شرکت می‌کنند و در مجموع نگاه دختران در این جنبش فراملی خواهد بود.

/انتهای متن/

درج نظر