کارگاه مشورتی انجمن همبستگی دختران جوان برگزار می‌شود

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان از برگزاری کارگاه مشورتی انجمن همبستگی دختران جوان به منظور بررسی و اتخاذ راهکارهایی در راستای عملیاتی کردن نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس ، زهرا عباسی گفت: کارگاه مشورتی انجمن همبستگی دختران جوان برای اتخاذ راهکارهای مناسب به منظور بهره‌برداری از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: کارگاه مشورتی انجمن همبستگی دختران جوان برگزار می‌شود

وی ادامه داد: این برنامه 16 اردیبهشت در فرهنگسرای امام خمینی(ره) نیاوران با سخنرانی معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان برپا می‌شود.

رئیس جامعه زینب(س) اظهار داشت: همچنین دومین دوره کارگاه آموزشی عفاف و حجاب نیز به صورت عمومی در سطح منطقه یک برگزار می‌شود، دوره گذشته این کارگاه آموزشی تنها برای مربیان بود و این دوره به صورت عمومی برای بانوان و دختران جوان در 22 اردیبهشت برگزار می‌شود.

عباسی افزود: پورتال مهرانه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است و این پورتال دارای سه سایت مستقل است که یکی از آنها مربوط به بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده، سایت دوم مربوط به جامعه زینب(س) و سایت سوم مربوط به انجمن همبستگی دختران جوان است و علاقه‌مندان به عضویت در این انجمن می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام خود را انجام دهند.

/انتهای متن/

درج نظر