کارآفرینی بانوی کرمانی در حیاط خانه

بانوی کارآفرین کرمانی گفت: به دلیل رکود بازار ، قالی ها را با قیمت ناچیزی از ما خریداری می کنند لذا ار مسئولین می‌خواهیم در زمینه خرید قالی امکانات لازم را فراهم آورند .

0

به گزارش به دخت به نقل زا میزان، زهرا شهیدی، بانوی هنرمند کرمانی است که همچون کارآفرینان دیگر به منویات و سخنان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته است و در این راستا گام برداشته است.

این بانوی کارآفرین کرمانی گفت: من قالی بافی را از دوران کودکی به صورت تجربی و تحت تعلیم پدر و مادرم آموخته اموتابستان ها با تعطیلی مدارس به قالی بافی می پرداختم، و علاوه بر منیکی از خواهرانم نیز به هنر قالی بافی اهتمام می ورزد. قالی بافی هنری بسیار آسان است و در تمرد اعصاب تاثیر بسزایی دارد زیرا هنگامی که شخص مشغول قالی بافی می شود، ذهن او کاملا بر روی بافتنی متمرکز شده و همه دغدغه های زندگی را از ذهن محو می کند.

شهیدی عنوان کرد: با حمایت بسیج سازندگی و گرفتن تسهیلات بانکی در زمینه اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل وارد شده ام و اکنون هم دارای بیمه قالی بافی هستم.

این بانوی کارآفرین در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که بافتن قالی مشمول زمان زیادی است، افزود: به دلیل رکود بازار ، قالی ها را با قیمت ناچیزی از ما خریداری می کنند لذا ار مسئولین می خواهیم در زمینه خرید قالی امکانات لازم را فراهم آورند. به خاطر علاقه زیادی که به قالی بافی داشتم این هنر را آموختم و با کار در این زمینه به نوعی خواستم در زمینه اقتصادی مقاومتی و منویات رهبری کاری را انجام دهم.

/انتهای متن/

درج نظر