پیروزی پرگل فوتسال بانوان ایران بر چک در مسکو

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سومین دیدار در چارچوب مسابقات چهار جانبه این رشته در مسکو مقابل تیم پرقدرت چک با نتیجه 4 برصفر پیروز شد و جایگاه سوم را کسب کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، تیم ملی ایران ظهر سه شنبه در نیمه نخست بازی مقابل چک 4 گل وارد دروازه حریف کرد.

تیم ایران با وجود هجوم های پیاپی و برخورداری از بیش از 10 موقعیت گل دیگر در نیمه دوم، نتوانست گل های بیشتری وارد دروازه تیم ملی فوتسال بانوان جمهوری چک کند.
دفاع و دروازه بان تیم فوتسال بانوان ایران مانند خط هجومی توانستند در این بازی امکان قدرت نمایی از تیم حریف را بگیرند و با برتری کامل میدان را ترک کنند.
تیم ایران روزهای شنبه یکشنبه نیز در مسابقه با تیم های فوتسال زنان اسپانیا و روسیه که ردیف دوم و سوم قدرتمندترین تیم های جهان در این رشته ارزیابی می شوند به ترتیب بازی ها را با نتیجه هفت بر صفر و 4 بر صفر واگذار کرد.
این دیدارها در چارچوب افزایش آمادگی تیم های شرکت کننده برای شرکت در رقابت های بین المللی و جهانی برگزار می شود که امکان جابجایی بازیکنان برای ارزیابی و همچنین کسب تجربه بیشتر شرکت در رقابت های بین المللی وجود داشت.
تیم های اسپانیا روسیه نیز در این تورنمنت اول و دوم شدند.
سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم روستوف روسیه برای تشویق تیم فوتسال بانوان در محل بازی ها حضور یافته بود.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با سرمربیگری فروزان سلیمانی و همراهی لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس امور بانوان این فدراسیون در رقابت های چهارجانبه مسکو شرکت کرده بود.

/انتهای متن/

درج نظر