پیروزی تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه مقابل آرسن تهران

تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم آرسن تهران به پیروزی رسید.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، در هفته دوم این رقابتها روز جمعه چهار دیدار در شهرهای تهران، بم، خرم آباد و اصفهان برگزار شد.
در یکی از دیدارها که در زمین فوتبال پردیس تهران برگزار شد تیم همیاری ارومیه با نتیجه چهار بر یک مقابل حریف تهرانی پیروز شد.
آیناز غیایی سه گل و شقایق روز بهانی یک گل برای تیم همیاری ارومیه به ثمر رساندند.
سلما رضوی با کمک حدیثه مهدوی، ژاله طوفان پور و مهسا قربانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و افسانه هاشمی نظارت این مسابقه را عهده دار بود.
پریا خلیل زاده کاپیتان تیم همیاری ارومیه پس از کسب پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل آرسن تهران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در هفته نخست رقابت های فوتبال بانوان کشور از مجموع 6 بازی اعلام شده تنها یک دیدار بین تیم های راهیاب ملل سنندج و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
وی اظهار کرد: دیدار هفته نخست تیم همیاری ارومیه و آینده سازان اصفهان به همراه چهار بازی دیگر به علت مشکلات تیم ها از جمله حضور بازیکنان آنها در ترکیب تیم فوتبال دختران زیر 19 سال به تعویق افتاد و بر اساس برنامه سازمان لیگ به زمان دیگری موکول شده است.
خلیل زاده گفت: امسال اغلب بازیکنان تیم بومی هستند و تنها 6 بازیکن غیربومی به خدمت گرفته شده است.
سرپرستی تیم همیاری ارومیه بر عهده نارینه بدل زاده است.
به گزارش به دخت، شهرداری بم، استقلال خوزستان، خیبر خرم آباد، قشقایی شیراز، آرسن تهران، همیاری ارومیه، آینده سازان میهن نجف آباد، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان، راه یاب ملل سنندج و استقلال تهران 12 تیم حاضر در رقابتهای لیگ برتر باشگاه های ایران هستند.
تیم همیاری ارومیه در هفته سوم این رقابت ها روز جمعه هفته آینده در زمین چمن تختی این شهر میزبان تیم خیبر خرم آباد است.

/انتهای متن/

درج نظر