پیام تبریک رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتسال بانوان ایران

0

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به تیم ملی فوتسال بانوان ایران، کسب عنوان قهرمانی در اولین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا 2015 را تبریک گفت.
به گزارش به دخت به نقل از فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن پیام تبریک شیخ سلمان به تیم ملی فوتسال ایران به شرح زیر است:

خبرگزاری فارس: پیام تبریک رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتسال بانوان ایران

جا دارد تا به تیم ملی فوتسال بانوان ایران به خاطر کسب مقام قهرمانی اولین دوره از رقابت های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا تبریک بگویم. این پیروزی ارزشمند در تاریخ مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا حک خواهد شد.

رقابت های جام ملت های فوتسال بانوان آسیا 2015 به میزبانی مالزی برای اولین بار برگزار شد و این تجربه مقدمه ای برای توسعه فوتسال بانوان در سطح جهان خواهد بود. همچنین در حال حاضر هیچ کنفدراسیونی چنین مسابقاتی را در این سطح برگزار نکرده است. این تورنمنت در رسانه های اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب ویژه ای داشت و تعداد بازدید اخبار مربوط به این مسابقات این امر را اثبات می کند.

با افتخار اعلام می کنم که اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا در حوزه فوتسال بانوان حرف اول را می زند. فوتسال به طور پیوسته در سطح این قاره کهن در حال رشد است و به عنوان یک ورزش سالنی برای انواع آب و هوای کشورهای آسیایی و مناطق شهری که پتانسیل کمی در فضای باز دارند، بسیار مناسب است.

محبوبیت فوتسال و فوتبال ساحلی در آسیا با کشف بازیکنان مستعد در سطح قاره رو به افزایش است. این توسعه مثبت، خبر خوبی برای فوتبال و به خصوص فوتسال و فوتبال ساحلی در راستای توسعه مهارت های فوتبال آینده آسیاست.

فوتسال همانند فوتبال ساحلی بازیکنان را در توانمندسازی مهارت هایی همچون سرعت، تکنیک و قدرت تصمیم گیری در بازی سازی به چالش می کشد و این باعث می شود که بسیاری از فدراسیون های عضو نقش فوتسال و فوتبال ساحلی را به صورت منحصر به فرد برای پرورش بازیکنان به رسمیت بشناسند.

به عنوان یک عضو تصمیم گیرنده در فوتبال آسیا اعلام می کنم که کنفدراسیون فوتبال آسیا ساختاری مناسب را در راستای توسعه فوتبال و فوتبال ساحلی برای تمامی فدارسیون های عضو در دستور کار دارد. هر دو ورزش می تواند کمک مؤثری به توسعه فوتبال آسیا در سطوح پایه و جوانان داشته باشد. تیم های ما در این دو ورزش می توانند روز به روز بهتر شده و در سطوح بالا با کسب جوایز برتر جهانی، شکوه و عظمتی را برای آسیا به ارمغان بیاورند.

یکبار دیگر کسب عنوان قهرمانی را برای تیم ملی فوتسال بانوان ایرانی که سزاوار این مقام بودند، تبریک می گویم.

/انتهای متن/

درج نظر