پرسش از شما، پاسخ از مشاور پزشکی

سوال هایی که کاربران به دخت در 16 خرداد 96مستقیما از مشاوره پزشکی کرده اند، در این جا پاسخش را می توانند ببینند.

0

متن پرسش1

سلام خسته نباشید. من یک دختر ۲۰ساله هستم و ترشحات سفید رنگ زیادی همراه با درد شدید در زیر شکمم دار م.عادت ماهانه هم نشدم. می خواستم بدونم چه مشکلی دا.رم آیا خطرناک است؟

متن پاسخ:

با سلام .احتمالا شما به نوعی عفونت قارچی رایج مبتلا شده اید. ولی برای تشخیص و درمان باید حضورا به مطب یک ماما مراجعه نمایید.اگر تشخیص همین نوع عفونت بود ماما پس از بررسی علت آن، با دادن یک قرص آن را درمان خواهد کرد پس پیگیر باشید و نگران نباشید. در ضمن بهداشت خود را بیشتر رعایت نمایید، لباس زیر خود را هر روز تعویض کنید و از پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه و چسبان نیز خودداری نمایید.

متن پرسش2

سلام من دختری هیجده ساله هستم دیروز با نامزدم معاشقه داشتم اما هیچ حس لذتی . یعنی حس میکنم نقاط حساس برای لذت در بدن من وجود نداره میترسم بعد از نزدیکی هم این مشکل را داشته باشم کمک کنید لطفا.

متن پاسخ:

معاشقه اولیه بین زوجین آغازگر ارتباط بین دو نفر است و شدت لذتی که هر دو نفر از آن می برند به دلیل ناقص بودن رابطه (نبود دخول) همچنین شرایط انجام آن (زمان، مکان، شرایط روحی و عاطفی گاه نا مناسب به همراه اضطراب یا خجالت) می تواند متفاوت باشد. به هر حال به مرور زمان، مستحکم شدن رابطه عاطفی بیشتر بین افراد و تلاش جهت ارضای نیاز یکدیگر می تواند کیفیت رابطه بین زوجین را بهتر و بهتر نماید. در رابطه با مسئله ای که مطرح کردید همانطور که عرض شد به دلیل نبود دخول و لمس حساسترین اندام زن (کلیتوریس و کف واژن) نرسیدن به اوج لذت چیز بعیدی نیست اگرچه وقت گذاشتن و میزان زمان تحریک نیز در این امر موثر است. لذا نگران نباشید و تا می توانید فقط سعی در تقویت و مستحکم کردن بیشتر رابطه عاطفی و فکری با همسر خود نمایید و در رابطه های بعدی به کشف نقاط حساس خود بیشتر تمرکز نمایید.

/انتهای متن/

درج نظر