پارک بانوان در قائمشهر افتتاح شد

پارک ویژه بانوان با نام نخستین بانوی شهید شهرستان قائمشهر به نام حمیده مروتی امروز دوشنبه با حضور مسئولان بهره برداری شد .

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، شهردار قائمشهر در آئین بهره برداری این پارک گفت: این پارک در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع و با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریالی در مدت زمان کوتاه اجرا شد .
رضا رحیمی ادامه داد : فضاهای ورزشی از جمله پیست دوچرخه سواری و اسکیت به همراه پارک بازی کودکان و امکانات رفاهی و خدماتی در این پارک تعبیه شده است .

وی ناکافی بودن امکانات ورزشی ، تفریحی و فرهنگی را از مهم ترین مشکلات بانوان قائمشهر برشمرد و افزود : متاسفانه در گذشته نتوانستیم زیر ساخت های لازم را برای این قشر فراهم بکنیم .
شهردار قائمشهر اظهارداشت : با ایجاد پارک بانوان شهیده حمیده مروتی ، هم اکنون بخشی از این کمبودهای امکانات و زیر ساخت ها برای این قشر در قائمشهر مرتفع شده است .
معاون عمرانی استانداری مازندران نیز با اشاره به ایجاد پارک بانوان در شهرهای بابل ، ساری و آمل ، گفت : با افتتاح پارک بانوان در قائمشهر این فضای مناسب تفریحی و ورزشی برای این قشر فراهم شده است .
علی نبییان ادامه داد : با ایجاد فضاهای مختص بانوان این امکان و ظرفیت برای گذراندن مناسب و بدون دغدغه آنان در جامعه فراهم می شود .
وی دولت تدبیر و امید را به عنوان مجموعه ای پیگیر و فعال برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم دانست و افزود : با وجود تنگناهای مالی این دولت گامهای خوب و اثربخشی برای این منظور برداشته است تا جامعه از آن منتفع شوند .
65 پروژه هفته دولت امسال در شهرستان قائمشهر بهره برداری و یا عملیات اجرایی ان اغاز که برای اجرای آنها بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شد .

/انتهای متن/

درج نظر