وضعیت ورزش بانوان شاغل بهبود می‌یابد

0

مشاور معاون رییس جمهوردر امور ورزش دختران و زنان با اشاره به بازنگری دستورالعمل سال 76 برای ورزش کارکنان دولت در بخش حقوقی معاونت امور زنان، گفت: دستورالعمل جدید تصویب و به کمیسیون اجتماعی دولت ارائه شده است که با تصویب آن درهیئت دولت شرایط بهتری برای ورزش کارکنان زن دولت به وجود می‌آید.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، طاهره طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ای با بیان اینکه پیشنهاد ارسال شده به هیئت دولت «پیشنهاد اصلاح و الحاق برخی از مواد تصویب نامه تأمین و توسعه ورزش کارکنان دولت مصوبه چهارم مردادماه سال 76» نام دارد، اظهارکرد: در جلسات برگزار شده تغییرات لازم با توجه به شرایط در مصوبه سال 76 ایجاد شده و در صورت تصویب، در دستگاه‌های دولتی لازم الاجرا است.

وی تصریح کرد: ‌اجرای این پیشنهاد هم به تقویت ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی کارکنان زن دولت کمک می‌کند و بر شرایط روحی و جسمی آنان تاثیر مثبتی می‌گذارد.

طاهریان درپایان اظهار کرد: در صورت تصویب این پیشنهاد، شورایی به منظورتسهیل اجرای مصوبه دولت برای توسعه ورزش کارکنان دولت تشکیل می‌شود و در این شورا لازم است وزیر ورزش و جوانان، ‌معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی حضور یابند.

/انتهای متن/

درج نظر