هیات‌های مذهبی، جهیزیه عروس می دهند

مجری طرح آینه شمعدون گفت: طرح هر هیئت یک جهیزیه را در محرم امسال آغاز کرده‌ایم.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، علیرضا نائینی  با اشاره به طرح هر هیئت یک جهیزیه گفت: این طرح علاوه بر سه روش پیشین کمک برای تامین جهیزیه(با شماره گیری #۷۶۷* یا از طریق مراجعه به سایت طرح www.ayneshamdoon.ir، و کمک نقدی به رابطین) یک روش دیگر به عنوان جمع آوری کمک نقدی از مردم برای تهیه جهیزیه است.

مجری طرح آینه شمعدون با اشاره به هدف این طرح گفت: بهره گیری از فضای معنوی این ماه و هیئت‌های مذهبی برای تامین جهیزیه و آغاز زندگی هدف اصلی ما برای اجرای طرح هر هیئت یک جهیزیه است.

وی افزود: یکی از رسوم ویژه بسیاری از هیئت‌ها این است که در این دهه کمک‌های انسان دوستانه مختلفی انجام می دهند که یکی از آن‌ها تهیه جهزیه است.

سخنگوی طرح آینه شمعدون گفت: به همین منظور گام اول برای ثبت نام از هیئت‌های داوطلب در نمایشگاه عطر سیب انجام شد که بر اساس نام نویسی‌ها شاهد استقبال چشمگیر هیئت‌های مذهبی بوده‌ایم.

نائینی گفت: تهیه جهیزیه از سوی هیئت ها عزاداری به دو شیوه صورت می‌گیرد؛ ابتدا اینکه هیئات می‌توانند کمک‌های مردمی را جمع آوری کرده و به شماره مشخص شده به نام آینه شمعدون واریز کنند. همچنین هیئت‌ها می‌توانند خودشان به صورت مستقیم خانواده‌های نیازمند به جهیزیه را معرفی کنند.

وی در خاتمه گفت: مبالغ جمع آوری شده در این طرح از اول ماه ربیع به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر