همزبانی در حوزه زنان لازمه عملی شدن وعده‌ها است

مشاور امور بانوان صدا و سیما با اشاره به اینکه امیدوار هستیم در سال جاری شاهد عملی شدن وعده‌ها در حوزه زنان باشیم، گفت: همدلی و همزبانی در حوزه زنان برای پیشبرد اهداف این حوزه بسیار ضروری است.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، پروین سلیحی  به اولویت‌های دفتر امور بانوان صدا و سیما در سال جاری اشاره کرد و گفت: کارهای فرهنگی در حوزه‌های مختلف برای کارمندان این سازمان با هدف ترویج عفاف و حجاب و استحکام خانواده‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت‌های مختلف مانند روز مادر در برنامه‌های امور بانوان صداوسیما قرار دارد که بخشی از آنها تا کنون انجام شده است.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان همدلی و همزبانی نام نهاده شده است تلاش می‌کنیم تا در جهت ایجاد همدلی و همزبانی میان مخاطبان، مردم و مسئولان گام‌های خوبی برداشته شود.

مشاور امور بانوان صداو سیما خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و همزبانی در حوزه امور زنان و بانوان در جامعه می‌تواند راهگشای بسیاری از معضلات حوزه زنان در جامعه باشد و در ایجاد این همدلی مسئولان حوزه زنان باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا در سال جاری شاهد حل بسیاری از معضلات حوزه زنان باشیم.

مشاور امور بانوان صدا و سیما تصریح کرد: تا کنون در حوزه زنان مسائل مختلفی برای این گروه ایجاد شده است که امیدواریم امسال شاهد اقدامات اساسی در این حوزه باشیم و البته همدلی و همزبانی نباید مختص به سال جاری باشد بلکه تلاش برای تحقق این شعار باید در تمام امور مورد توجه تمام مسئولان از جمله مسئولان حوزه زنان قرار گیرد.

/انتهای متن/

درج نظر