هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران این هفته چهارشنبه در حالی در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در دیداری حساس تیم های آینده سازان میهن و شهرداری سیرجان برای صدرنشینی جدول رده بندی به مصاف هم می روند .

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا ، در حال حاضر تیم آینده سازان میهن نجف آباد با 15 امتیاز از مجموع پنج بازی و تیم شهرداری سیرجان با پنج برد از مجموع شش بازی به ترتیب عناوین اول و دوم جدول لیگ برتر فوتبال زنان را در اختیار دارند.
از دیگر دیدارهای این هفته که می تواند جایگاه تیم ها را در جدول تغییر دهد،دیدار تیم های شهرداری بم و دلوار کشتی جنوب بوشهر است که در صورت برد شهرداری بم به عنوان قهرمان چهار دوره پیشین رقابت های لیگ برتر این تیم می تواند از رده چهارم جدول به رده سوم صعود کند.
براساس آخرین وضعیت جدول رده بندی بعد از تیم های اینده سازان و شهرداری سیرجان تیم های ملوان بندر انزلی با 10 امتیاز ، شهرداری بم با 9 امتیاز ، همیاری ارومیه با هفت امتیاز ، پالایش گاز ایلام با هفت امتیاز ، شهرداری سنندج با هفت امتیاز ، شهرداری ازنا با پنج امتیاز ، وحدت ایثارگرگان با یک امتیاز و دلوار کشتی جنوب بوشهر بدون امتیاز به ترتیب در رده سوم تا دهم جدول لیگ برتر را تا پایان هفته هفته در اختیار دارند.

**برنامه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر و اسامی داوران این رقابت ها به شرح زیر است :
– شهرداری بم – دلوار کشتی جنوب بوشهر
داوران : فاطمه نصرالهی، زهرا امدادی، مریم صفابخش، مهسا قربانی ناظر داوری: معصومه شکوری
– آینده سازان میهن نجف آباد – شهرداری سیرجان
داوران : شیوا یاری، فاطمه سپاهی، الهه سامانیان، نگار ابوالحسن زاده ناظر داوری: زهرا فروزنده
– وحدت ایثار گرگان – شهرداری سنندج
داوران : مهناز ذکائی، انسیه خباز مافی نژاد، حدیثه مهدوی، فاطمه گزمه ناظر داوری: منصوره مشرفی پور
– نگین اشترانکوه ازنا- همیاری آذربایجان غربی
داوران : سرور ساعدی، سمانه رضایی، سمیه براتیه، آسو جواهری ناظر داوری: پریسا مرادی
/انتهای متن/

درج نظر