هزار زوج جوان مازندرانی آموزش خانواده می بینند

مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران گفت : به منظور کاهش میزان طلاق در جامعه ، 10 هزار زوج جوان استان در فاصله 2ماه آذر و دی در دوره های آموزش خانواده شرکت می کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا ، مریم جشمیدی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی بانوان فعال در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی رامسر افزود : سهم غرب مازندران برای شرکت در این کلاس های آموزشی 4 هزار و 600 نفر است.
وی گفت : بر اساس بررسی های انجام شده 46 درصد از طلاق های زوج های جوان در 5 سال نخست زندگی مشترک آنان رخ می دهداز اینرو شرکت زوج های جوان در این دوره های اموزشی باعث کاهش میزان طلاق می شود.
مدیر کل امور خانواده وبانوان استانداری مازندران با اشاره به امضای تفاهم نامه با اداره کل فنی و حرفه گفت : براساس این تفاهم نامه از سال 93 تاکنون 5 هزار نفر از بانوان استان در دوره های مختلف آموزشی توانمند سازی فنی و حرفه ای به صورت رایگان شرکت کردند.
جمشیدی با تاکید بر حمایت از بانوان کارافرین مازندران گفت : تاکنون 70 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق کارافرینی امید به بانوان استان پرداخت شده است.
وی افزود : قرار است 6 بازارچه دائمی در شهرستان های نوشهر ، تنکابن ،قائم شهر ، بابلسر و آمل تا پایان سال راه اندازی شود.
مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران خواستار حمایت و همکاران شهرداران برای احداث بازارچه دائمی در شهرهای مختلف استان شد.
فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت: پس از پیروزی انقلاب حضور بانوان در عرصه های مختلف مثال زدنی و اثرگذار بوده است.
حسین سروری افزود : دولت تدبیر و امید نگاه بسیار خوبی به جایگاه بانوان در کشور دارد به همین خاطر از کارافرینی بانوان حمایت می کند.

/انتهای متن/

درج نظر