نگاه به تشکیل خانواده در میان مسئولان، جز اولویت‌های جدی نیست

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط ازدواج سالم و پایدار و آموزش مهارت‌های زندگی باید به صورت ضروری مدنظر قرار بگیرد، گفت: نگاه به تشکیل خانواده در میان مسئولان، جز اولویت‌های جدی نیست.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، مینو اصلانی  اظهار داشت: بعضاً گروه‌هایی که به لحاظ فلسفه وجودی‌شان مانند کف روی آب هستند در جامعه فعال می‌شوند و ممکن است تاثیراتی نیز داشته باشند اما به دلیل اینکه مبنای فکری آنها صحیح نیست علی‌رغم تاخت و تاز مقطعی، گذرا هستند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر جریان اصیل انقلابی و اسلامی باید تلاش بیشتری در راستای روشنگری انجام دهد و با جذب نیروهای جوان، نخبه و دغدغه‌مند که می‌خواهند برای پیشرفت کشور و ترویج گفتمان انقلابی فعالیت کنند اقدامات روشنگرانه را گسترده‌تر کند و به شبهات پاسخ دهند چراکه دشمن دائماً در حال شبهه‌افکنی در میان جوانان است.

مینو اصلانی

وی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب،‌ دشمن تلاش می‌کند جوانان ما را دلزده، خمود و افسرده جلوه دهند اما ما باید نشان دهیم جوانان ما سرزنده و امیدوارند و دولتی‌ها وظیفه دارند مشکلات جوانان از جمله ازدواج آسان و بهنگام را دنبال کنند تا نسلی پویا و سالم داشته باشیم اما متاسفانه وام خودرو 25 میلیون و وام ازدواج 3 میلیون تومان است.

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه نگاه به تشکیل خانواده در میان مسئولان ضعیف بوده و جز اولویت‌های جدی نیست، افزود: فراهم کردن شرایط ازدواج سالم و پایدار، و آموزش مهارت‌های زندگی به ویژه با نگاه تفاوت محور به طوری که در زندگی مشترک مشکل ایجاد نکند نیاز است.

وی در پایان گفت: وعده الهی این است که مسیر حق همیشه پیروز است اما با توجه به تلاش‌های دشمن نیاز است که حق‌مداران نیز در حال خود ثبات‌قدم و پرتلاش باشند.ما جوانان پرتلاش و با استعداد کم نداریم اما از سوی دیگر توجه مسئولان به حوزه جوانان نیز ضروری است.

/انتهای متن/

درج نظر