نمایشی به منظور آموزش نظم و مهربانی اجرا می شود

نمایش ” ایلیا و اتاق سحر آمیز” به نویسندگی و کارگردانی صابر شوفریان 12 بهمن در فرهنگسرای کوثر اجرا می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایمنا، زبان هنر به باور همگان اثرگذارترین زبان است و صابر شوفریان در نمایش “ایلیا و اتاق سحرآمیز” با روایت داستان یک پسر بچۀ بی نظم و خشن، اهمیت نظم و مهربانی را هنرمندانه به کودکان آموزش می‌دهد.

“ایلیا” داستان پسربچه‌ای دبستانی است که نسبت به اشیای پیرامون خود مثل اسباب بازی‌ها و لوازم التحریر و… بی توجه است و بی نظمی‌ها و رفتارهای خشن او سبب می شود اشیای اتاقش در اندازه‌های چندین برابری خود زنده شده و به مقابله با او برآیند. در این بین، موجودی خیالی ظاهر می شود و ایلیا را با خود همراه کرده، از دنیای حقیقی خارج می کند اما …

دور نخست اجرای این نمایش موزیکال، با عروسک های حجمی، تن‌پوشی و فانتزی از ۱۲ تا ۲۹ بهمن ماه هر شب رأس ساعت ۱۸ در  فرهنگسرای کوثر به صحنه می رود و مراسم رونمایی از پوستر و نواختن زنگ افتتاح آن نیز _پنج شنبه_ ۱۲ بهمن ماه، رأس ساعت ۱۷:۳۰ در حضور هنرمندان برگزار می شود. طی این مراسم از فعالیت های ارزشمند اکبر کشانی، پیشکسوت تئاتر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

پیش فروش بلیت این نمایش از ساعت ۱۵ امروز _شنبه_ هفتم بهمن ماه در سایت پارتاک تیکت آغاز می شود و علاقمندان می توانند نسبت به تهیۀ آن اقدام کنند.

/انتهای  متن/

درج نظر