نمایشگاه عفاف و حجاب در جیرفت گشایش یافت

نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز شنبه به مدت یک هفته در محل دادگستری جیرفت با هدف ترویج فرهنگ رعایت پوشش اسلامی گشایش یافت.

0
به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: این نمایشگاه در ساعت اداری به مدت یک هفته برای بازدید عموم مردم دایر می باشد و خانواده ها می توانند از 83 اثر ماندگار با موضوع عفاف و حجاب از هنرمندان این شهرستان بازدید کنند.

وی عنوان کرد : این نمایشگاه دارای بخش های مختلف عفاف و حجاب ، آشنایی با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر ،مشاوره و روانشناسی، ستاد اقامه نما زو گریم کودکان است .
وی بیان کرد: ترویج فرهنگ عفاف وحجاب درجامعه، پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و آشنایی کودکان با مقوله عفاف ازمقوله های مهم اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
علی انجم روزاعتیاد و گرایش به ماهواره در جوانان را یکی از جدی ترین تهدید ها علیه خانواده ها بیان کرد و گفت: فرهنگ اسلامی کامل ترین دستور برای زندگی سالم است لذا این فرهنگ باید در بین خانواده ها ترویج پیدا کند.
وی ادامه داد: ریشه بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی دوری از فرهنگ اصیل اسلامی است، که این فرهنگ بطور جدی باید اجرا و تبیین شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

/انتهای متن/

درج نظر