نقش بانوان در ترغیب عمومی خانواده‌ها به شرکت در انتخابات

مسئول امور کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: حضور بانوان در پای صندوق‌های رأی موجب ترغیب عمومی خانواده‌ها به شرکت در انتخابات می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، «طیبه نظری» اظهار کرد: امروزه زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه جزء رکن اصلی هر خانواده بوده که از نقش موثری در رشد و پیشرفت و بالندگی کشور اسلامی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: انتخابات فرصت خوبی است که زنان بتوانند توسط آن آرمان‌ها و خواسته‌های حقوقی و سیاسی خویش را بروز دهند و با حضور در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی بانوان را در نظام اسلامی به رخ جهانیان بکشند.

نظری با بیان این‌که مادران و دختران امروز، آئینه فرزندان خود هستند، خاطر کرد: فرزندان امروز با الگوگیری از مادران حضور خود را در انتخابات های آینده به منصه ظهور خواهند گذاشت که در این راستا لازم است مادران با فرزندان و کودکان خود در پای صندوق های رای حاضر شوند تا کودکان حضور در انتخابات را به عنوان یک تکلیف شرعی از هم اکنون تمرین کرده و فراگیرند.

وی حضور پرشور در انتخابات را مایه اقتدار و عزت نظام اسلامی و یأس دشمنان برشمرد و گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور در انتخابات توطئه استکبار را نقش برآب خواهند کرد.

نظری با دعوت عموم بانوان برای حضور گسترده و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ٢٩ اردیبهشت افزود: انتخابات نماد مردم‌ سالاری دینی بوده و مشارکت حداکثری مردم مشتی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام و انقلاب است.

وی یادآور شد: شرکت در انتخابات فقط انداختن رأی در صندوق نیست بلکه حضور گسترده مردم نشانه اقتدار، وفاداری، اهتمام و توجه آنان به سرنوشت کشور و پاسخی محکم به توطئه‌های دشمنان است.

/انتهای متن/

درج نظر