نظر مجلس در خصوص کاهش ساعت کاری زنان شاغل مساعد است

0

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز موضوع کاهش ساعت کاری زنان شاغل در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است، ولی نظر مجلس در این خصوص مساعد است.

به گزارش به دخت ب نقل از ایسنا، حجت الاسلام میرقسمت موسوی منطقه اردبیل با بیان اینکه هنوز موضوع کاهش ساعت کاری زنان شاغل در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است، گفت: در خصوص طرح این موضوع در مجلس، نظر مجلس مساعد است.

وی با بیان اینکه توانایی زنان با مردان قابل قیاس نیست، تصریح کرد: لازم است زنان برای تربیت صحیح و بهتر فرزندان، زمان بیشتری در خانه باشند.

موسوی تصریح کرد: برای اینکه زنان راندمان کاری بالایی داشته باشند و در ساعت کاری که در اداره هستند و در زمان حضور در خانه و خانواده نیز موثر واقع شوند، طبیعتاً اگر اندکی کاهش ساعت کاری داشته باشند، به این هدف نائل می آیند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی خانواده را اساس و پایه ساخت جامعه و دانست و خاطرنشان کرد: زنان محور اصلی خانواده هستندکه باید توجه بیشتری به آنها شود، تا مشکلی در جامعه پیش نیاید.

مجلس از حقوق مردم و بویژه خبرنگاران دفاع می‌کند

موسوی با بیان اینکه خبرنگاران دارای شغل بسیار حساسی هستند، افزود: مجلس از حقوق مردم و بویژه خبرنگاران دفاع می کند.

وی خبرنگاری را جزو مشاغل سخت و زیان آور دانست و گفت: دولت باید توجه بیشتری نسبت به رشد کیفی، مسائل معیشتی و آینده بازنشستگی خبرنگاران داشته باشد.

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر طرح و یا لایحه‌ای در خصوص بیمه و سختی کار خبرنگاران در مجلس ارائه شود، نمایندگان قطعاً برای تسهیل در روند آن کمک می کنند.

/انتهای متن/

درج نظر