نشست هم اندیشی اساتید مطالعات زنان دانشگاه مجازی برگزار شد

نشست هم اندیشی اساتید مطالعات زنان با حضور نماینده معاونت آموزشی دانشگاه مجازی و اساتید ترم تحصیلی جدید روز شنبه در سالن کنفرانس دانشگاه مجازی المصطفی(ص) برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، این نشست با هدف تعامل هرچه بهتر اساتید مطالعات زنان و آشنایی با سیستم های جدید دانشگاه و امور آموزشی از جمله نحوه تشکیل کلاس های آنلاین، بارگزاری و تصحیح تکالیف،چگونگی طراحی سوالات امتحانی پایان ترم، ارسال پیام به دانشجویان  و نحوه ارتباط با کارشناسان سامانه مجازی صورت پذیرفت.

در پایان این نشست نیز دکتر سید محمد حسین چاوشیان مدیر دوره مطالعات زنان دانشگاه مجازی المصطفی(ص)  ضمن تشکر از مشارکت و اهتمام اساتید رشته مطالعات زنان، توضیحاتی را  درخصوص وضعیت ترم جدید وسایر برنامه های پیش روی رشته مطالعات زنان دانشگاه مجازی المصطفی(ص) به حاضرین در جلسه ارایه نمود.

خاطر نشان می شود فعالیت های آموزشی رشته مطالعات زنان دانشگاه مجازی المصطفی(ص)از ترم گذشته و  با جذب  دانش پژوه از کشورهای مختلف جهان از جمله اسپانیا، آلمان، هند،پاکستان، کنیا، تایلند، افعانستان، عربستان ،ترکیه و کانادا  به صورت رسمی آغاز شده است.

/انتهای متن/

درج نظر