نشست تخصصی زن و فضای مجازی درسطح کشور برگزار می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: نشست تخصصی زن و فضای مجازی در سطح کشور برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ شهیندخت مولاوردی اظهار کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی و ارتقای سطح علمی و آگاهی بخشی زنان در جامعه دوره‌های نشست تخصصی در سطح کشور با موضوع زن و فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آسیب‌ها و شیوه بهره‌گیری خانواده‌ها از این فضای مجازی و ماهواره‌ها باید در بین خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه هر موضوعی که در بخش فضای مجازی و ماهواره‌ها مطرح می‌شود مطمئأ از سوی متولی آن انجام می‌شود، تصریح کرد: موضوعی که متولی دارد مطمئأ شیوه برخورد آن موضوع و پدیده نیز وجود دارد که باید این شیوه برخورد را در جامعه و در بین خانواده‌ها پیدا کنیم.

مولاوردی بابیان اینکه همه ما باید به دنبال تدبیری بیندیشیم که چگونه باید با متولیان فضای ناسالم فضای مجازی و ماهواره‌ها برخورد کنیم، افزود: ماهواره و فضای مجازی موضوعی است که این روند اگر بیشتر از این ادامه پیدا کند برای همه نگران کننده خواهد بود.

وی از ۳۰۰ مصوبه چند بندی راهکارهای فرهنگی و آسیب شناسی عفاف و حجاب در کشور خبر داد و افزود: مجموعه حاکمیت بخش فرهنگی باید از بودجه عمومی نهادهای مختلف بکارگیری شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۲۴ دستگاه در فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب انجام وظیفه می‌کنند، افزود: نیروی انتظامی آخرین مرحله پیشگیری از بدحجابی و ناهنجاری‌های موجود در جامعه است که متأسفانه این مرحله آخر را پر مرحله اول عملی کردیم .

مولاوردی در ادامه از برگزاری نشست جوانان، دیدار و بازدید از حوزه علمیه خواهران و برگزاری نشست خبری در اردبیل خبر داد و افزود: این برنامه از امروز در اردبیل انجام می‌شود که در صورت امکان با اصحاب رسانه نیز نشست خبری خواهیم داشت.

/انتهای متن/

درج نظر