نشست بررسی مشارکت سیاسی دختران، موانع و راهکارها برگزار می‌شود

دبیر کارگروه دختران معاونت امور زنان ریاست جمهوری از برگزاری نشست بررسی مشارکت سیاسی دختران، موانع و راهکارها خبر داد و گفت: این نشست فردا با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، فاطمه پهلوانی گفت: نشست صمیمانه‌ای میان گروهی از دختران فعال در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و متخصصان علوم سیاسی و افرادی که در این زمینه کارهای مطالعاتی انجام می‌دهند، فردا با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است در این نشست برخلاف بسیاری از نشست‌ها که به سخنرانی و برگزاری پنل‌های تخصصی میگذرد این نشست به صورت سؤال محور و با تمرکز بر روی موانع و راهکارهای مشارکت سیاسی زنان د و دختران برگزار شود.

دبیر کارگروه دختران معاونت امور زنان ریاست ج.مهوری اظهار داشت: قرار است در این نشست به صورت کاربردی مشارکت سیاسی دختران مورد بررسی قرار گیرد چراکع اگر قرار است نرخ مشارکت سیاسی دختران افزایش پیدا کند تبعات و اثراتی دارد که باید آنها مورد بررسی قرار گیرد به گونه‌ای که افرادی که می‌خواهند وارد کارهای اجتماعی و سیاسی شوند بدون کمترین بازخورد منفی و لطمه خوردن به سایر امور زندگیشان بتوانند فعالیت‌های خود را انجام دهند.

پهلوانی افزود: همچنین در این نشست مدل‌های مختلفی که در سایر کشورهای دنیا استفاده می‌شود مطرح می‌شود تا بتوانیم از آن‌ها الگوی کاربردی قابل ارائه‌ای استخراج کنیم.

/انتهای متن/

درج نظر