نشست‌ ملی سمن‌های زنان تا پایان سال برگزار می‌شود

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری از برگزاری نشست ملی سمن‌های زنان تا پایان سال خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، اطهره نژادی افزود: قبلا پیش بینی کرده بودیم که اوایل مهر ماه نشست ملی سمن‌های زنان را برگزار کنیم، اما معاونت زنان درگیر مسائل و اولویت‌های اقتضایی شد و نتوانست نشست ملی را در اولویت‌های کاری خود قرار دهد. اما به طور قطع این نشست را تا پایان سال برگزار می‌کنیم.

اطهره نژادی

وی اظهار کرد: تمام سازمان‌های مردم‌نهاد زنان که در نشست‌های منطقه‌ای همکاری‌های شبکه‌ای آموزش دیده‌اند را به نشست ملی سمن‌های زنان دعوت می‌کنیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در ادامه گفت: جلسه‌ای با تسهیلگران تهران و شهرستان‌ها داشتیم که در برگزاری نشست‌های منطقه‌ای همکاری‌های تخصصی شبکه‌ای بین دولت و جامعه مدنی به ما کمک کردند. آنان در یک نشست نیم روزه فرایند برگزاری نشست‌ها، محتوای تدریس شده و بازخوردهای دریافت شده از سمن‌ها را بررسی کردند البته این موارد از سوی کارشناسان معاونت نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

نژادی در پایان اظهارکرد: در نشست خود با تسهیلگران تلاش کردیم تا نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای برگزاری نشست‌های منطقه‌ای را از نگاه تسهیلگران- که صاحب علم و تجربه در این حوزه هستند- استخراج و برای آینده برنامه ریزی کنیم چراکه دولت اجازه شبکه سازی ندارد و فقط باید شرایط را فراهم کند تا سمن‌ها با مفاهیم کار شبکه‌ای آشنا شوند و بتوانند توانمندی‌های خود را به اشتراک بگذارند.

/انتهای متن/

درج نظر