‘نجمه خدمتی’ نفر پنجم مسابقات تیراندازی جام جهانی هند شد

‘نجمه خدمتی ‘ تیرانداز کشورمان روز جمعه در فینال رشته تفنگ بادی 10 متر بانوان رقابت های جام جهانی تیراندازی هند، در رده پنجم جهان را در این رشته قرار گرفت .

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، در این رقابت ها تیراندازان چینی مدال طلا و نقره و ورزشکار هندی نیز نشان برنز تفنگ بادی 10 متر بانوان را کسب کرد.

در نخستین روز رقابت های جام جهانی تیراندازی سال 2017 در هند ‘نجمه خدمتی’،’ الهه احمدی’ پوریا نوروزیان’ و حسین باقری ‘ در رشته تفنگ بادی به رقابت پرداختند.
‘نجمه خدمتی’ و ‘پوریا نوروزی’ در رشته تفنگ بادی 10 متر بانوان و مردان موفق به راهیابی به فینال شدند.
در فینال این مسابقات این دو تیرانداز شایسته کشورمان از کسب مدال باز ماندند.
‘مسعود کلهر’ سرپرست تیم ایران در مسابقات جام جهانی تیراندازی هند در گفت وگو با ایرنا با موفق ارزیابی کردن عملکرد خانم خدمتی گفت که وی با دو دهم اختلاف با نفر اول ،در رده پنجم قرار گرفت .
وی خاطرنشان کرد حضور در فینال مسابقات جهانی موفقیت بزرگی برای تیراندازان است .
سرپرست تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی تیراندازی هند گفت که در رشته تفنگ 10 متر بادی مردان نیز امروز ‘حسین باقری’ و ‘پوریا نوروزی ‘ در مرحله مقدماتی شرکت کردند که نوروزی موفق به راهیابی به فینال شد.
وی افزود:در فینال نیز ‘پوریا نوروزی ‘ در رده هفتم قرار گرفت .
ورزشکاران کشورمان روز شنبه نیز در تپانچه و رقابت های میکس شرکت می کنند.
نخستین رقابت های جام جهانی تیراندازی در سال 2017 روز جمعه با شرکت 452 ورزشکار از 49 کشور جهان در دهلی نو آغاز شد.
کاروان ایران با هشت تیرانداز شامل’الهه احمدی’ ،’نجمه خدمتی’ ،’حسین باقری’، ‘پوریا نوروزیان’ در رشته تفنگ و ‘گلنوش سبقت الهی’ ،’الهام هریجانی’ ،’محمد احمدی’ و ‘وحید گل خندان’ در رشته تپانچه به این رقابت ها اعزام شده است.
‘سکینه خدابنده’ لو، ‘ابراهیم اینانلو’ و ‘مصطفی احمدی’ نیز به عنوان مربی دراین رقابت ها شرکت کرده اند.

/انتهای متن/

درج نظر