مهدهای کودک استان تهران، زیر چتر بیمه دانا

مهدهای کودک استان تهران تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه دانا قرار گرفت.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بیمه دانا، سیداحمدرضا محمدیان مدیرعامل کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان تهران و رییس انجمن صنفی موسسان مهدهای کودک، ضمن ابراز خشنودی از انعقاد قرارداد با بیمه دانا گفت: طبق این قرارداد حدود ۵۰۰ مهدکودک در استان تهران با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار کودک تحت پوشش خدمات بیمه‌ای بیمه دانا قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به روند انعقاد قرارداد با بیمه دانا گفت: ما از حدود یک‌سال قبل به لزوم داشتن بیمه استاندارد در مهدهای کودک پی برده بودیم، از این رو با انجام کار پژوهشی در سطح استان و کشور، شرایط بیمه‌نامه‌ها را به صورت پیش فرض طراحی و عملیاتی کرده و سپس آن را به شرکت‌های بیمه ارسال کردیم که سرانجام بعد از طی شدن روند قانونی و اجرایی آن، از بین ۱۹ شرکت بیمه، بیمه دانا با توجه به عملکرد گذشته و توانایی مالی مطلوبی که دارد، برنده این مناقصه شد.

محمدیان نقش بیمه را در ارتقای ضریب امنیتی کودکان بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و خواستار همکاری و تعامل مناسب بیمه دانا برای خدمت‌رسانی بیمه‌ای به مهدهای کودک شد.

مدیرعامل کانون مهدهای کودک استان تهران با تأکید بر اینکه سازمان بهزیستی بیش از ۱۷ هزار مهد کودک در کشور را تحت پوشش دارد، ابراز امیدواری کرد تا بیمه دانا با عملکرد مطلوب خود، این خدمات را به مهدهای کودک کل کشور تعمیم دهد.

/انتهای متن/

درج نظر