معرفی زنان کارآفرین به جامعه

همایش توسعه کارآفرینی زنان در ایران امروز چهارشنبه به منظور معرفی و تجلیل از زنان کارآفرین در محل سالن پیامبر اعظم (س) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سیزدهمین همایش توسعه کارآفرین زنان در ایران در محل وزارت ارتباطات گفت: یکی از اهداف اصلی انجمن زنان کارآفرین ایجاد یک اکوسیستم برای فعالیت زنان کارآفرین است.

سودابه رادفر اظهاد داشت: در این همایش که به همت انجمن زنان کارآفرین برگزار می شود تلاش خواهد شد تا ضمن معرفی زنان کارآفرین به جامعه، برای رفع مشکلات آنها قدم های مثبتی برداشته شود.
وی تصریح کرد: مشی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برقراری عدالت جنسیتی است و در این زمینه تلاش های جدی داشته است.
رادفر با بیان اینکه مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپا در این وزارتخانه تشکیل شده است، اضافه کرد: با این اقدام برای توسعه فعالیت های کارآفرینی زنان تلاش هایی شده است.
وی تصریح کرد: من هم به عنوان مشاور وزیر ارتباطات، بانوان را به مسئولان معرفی می کنیم تا فعالیت های کارآفرینی خود را ادامه دهند.
رادفر از فعالیت انجمن زنان کارآفرین ایران تقدیر کرد و گفت: بدون هیچ چشمداشتی از دولت این فعالیت ها را انجام داده که در واقع ما که دولتی هستیم را شرمنده خودشان کردند و بار زیادی از کار دولت را این انجمن های خصوصی انجام دادند.
سیزدهمین همایش توسعه کارآفرینی زنان ایران با تشکیل پنج کارگروه فعالیت خود را از ماههای گذشته آغاز کرد تا بتواند چالش های پیش روی این زنان را بررسی و رفع کند.
در این همایش تلاش می شود از تجارب زنان کارآفرین به خوبی استفاده شود تا زنان بتوانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند چرا که در توسعه کارآفرینی زنان نفش اساسی خواهد داشت.
برای این همایش ١٥ نشست تخصصی نیز برگزار شد و امروز در قالب دو پنل تخصصی با عنوان اکوسیستم کارآفرینی زنان در ایران و دیدگاه ها و برنامه های دولت در ترویج و توسعه کارآفرینی زنان موضوعات مرتبط با حوزه کارآفرینی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
قرار است امروز عصر نیز از تعدادی از زنان کارآفرین در کشور نیز تجلیل شود.

/انتهای متن/

درج نظر