معرفی برترین های حوزه های علمیه خواهران

نهمین جشنواره برترین های حوزه های علمیه خواهران با معرفی نفرات برتر در بخش های فرهنگ، آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات در قم به کار خود پایان داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله مقتدایی رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران در این جشنواره گفت: سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و ملت ما در راهپیمایی شرکت می کنند و آمادگی خود را برای مبارزه جدی با استکبار جهانی اعلام خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه رسالت سنگینی بر عهده خواهران طلبه است، افزود: فراگیری علم در حوزه ها نخستین گام بار مسئولیت شماست و باید همچون پیامبران تعلیم دهید و ارشاد کنید.
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز هم نیاز به تبلیغ است و دشمنان با ایجاد شبه افکنی در مورد خدا، پیامبران، قیام سید الشهدا، زیارت، اربعین سعی در خراب کردن چهره اسلام دارند و این وظیفه ماست که به میدان بیاییم  و از این ابزار  فضای مجازی استفاده کنیم‌.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران هم در نهمین جشنواره برترین ها، با بیان اینکه حوزه های علمیه خواهران ثابت کرده است می تواند در عرصه نرم افزاری و فضای مجازی  پیشرو باشد، گفت: از حوزه های دور دست با امکانات محدود می شود آثار با کیفیت تولید کرد.
وی از سیصد و نود و دو مدرسه علمیه سطح دو، پنجاه و دو مدرسه سطح سه، سه مدرسه سطح چهار، حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: هفتاد و چهار هزار و دویست و پنجاه و شش نفر از طلبه ها حوزه خواهران شاغل هستند.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی یازده هزار و هفتصد و چهل و سه نفر از مجموعه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را استاد، کادر، مدیر و معاون در حوزه خواهران عنوان کرد و گفت: هشت هزار و سیصد خواهر طلبه  از طریق شبکه  کوثر بلاک تولید محتوای دینی می کنند.
وی ادامه داد:  شبکه علمی کوثر نت و مرکز داده امین از دیگر  افتخارات است که به تازگی هر دو در سطح جهانی رتبه کسب کرده اند.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در بخش های فرهنگ، آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات تجلیل شد.

/انتهای متن/

درج نظر