معاينه رايگان زنان بالاي 30 سال کشور با هدف تشخيص سرطان

تمامي زنان بالاي ۳۰ سال که تاکنون مورد معاينه سينه قرار نگرفته و تحت درمان به علت ابتلا به سرطان سينه نباشند مي‌توانند از طريق وب سايت اختصاصي کمپين به نشاني bc.cancercharity.ir ثبت نام نمايند که با توجه به شهر محل زندگي خود به نزديک ترين کلينيک مشارکت کننده در کمپين معرفي مي‌گردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، تمامي کلينيک‌هاي جراحي سينه که در کمپين سرطان صورتي اعلام آمادگي کرده‌اند، در روزهاي پنج شنبه ۲۳ مهر و پنج‌شنبه ۷ آبان ۹۴ آماده معاينه رايگان سينه توسط اساتيد جراح هستند.

معاينه رايگان سينه به منظور غربالگري و ارجاع افراد به کلينيک‌هاي تخصصي، يکي از برنامه‌هاي در دست اجراي کمپين سرطان صورتي مي‌باشد.

در اين برنامه که با مشارکت کلينيک‌هاي تخصصي داوطلب در سراسر کشور اجرا مي‌شود، تمامي زنان بالاي ۳۰ سال که تاکنون مورد معاينه سينه قرار نگرفته و تحت درمان به علت ابتلا به سرطان سينه نباشند مي‌توانند از طريق وب سايت اختصاصي کمپين به نشاني bc.cancercharity.ir ثبت نام نمايند که با توجه به شهر محل زندگي خود به نزديک ترين کلينيک مشارکت کننده در کمپين معرفي مي‌گردند تا به طور رايگان توسط اساتيد و متخصصان جراح معاينه شوند.

اين کمپين با هدف آموزش نشانه‌هاي سرطان سينه به زنان بالاتر از ۳۰ سال براي پيشگيري و مراجعه به موقع و تشخيص زود هنگام تا ۹ آبان در جريان است.

خيريه سرطان انستيتو کانسر ايران به عنوان مجري اين برنامه کماکان در انتظار اعلام آمادگي موسسات درماني بيشتري در سطح کشور به منظور پوشش اين امر خداپسندانه است.

/انتهای متن/

درج نظر