مشارکت 210 خیّر برای تهیه جهیزیه نوعروسان

مدیراجرایی طرح آینه شمعدون گفت: در دو روز اخیر، 210 خیّر در تامین جهیزیه برای 75هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد مشارکت کردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از علیرضا نایینی، مدیر اجرایی این طرح با اعلام مطلب فوق گفت: با مشارکت این خیّران در دو روز اخیر توانستیم 32جهیزیه کامل برای نوعروسان فراهم کنیم.

 
وی با بیان اینکه از روز گذشته معرفی طرح آینه شمعدون در سراسر کشور و در مساجد و هیئت‌های مذهبی آغاز شده است، گفت: پیش بینی ما این است که در روزهای آینده با معرفی بیشتر طرح و ورود کانون فرهنگی مساجد کمک بیشتری جذب شود.
 
نایینی تاکید کرد: هیئت امنا و کانون‌های فرهنگی مساجد بحث تبلیغ و ترویج طرح را از روز گذشته آغاز کردند و با هماهنگی با ائمه جماعات قرار است این بحث از روی منابر برای مردم تشریح شود.
 
مدیر اجرایی طرح آینه شمعدون در خاتمه گفت: بیش از ۵۰ مرکز در این طرح مشارکت می‌کنند که برخی از آنها خیرینی مانند مجمع خیرین ازدواج و برخی دیگر مجموعه‌های حاکمیتی مانند بسیج اصناف و کانون‌های مساجد در سراسر کشور هستند.
 
گفتنی است خیرین می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان با شماره گیری #۷۶۷* یا از طریق مراجعه به سایت http://www.ayneshamdoon.ir/،  کمک های خود را واریز کنند و این شماره به حساب‌های کمیته امداد مرتبط است. کمک‌های انجام شده پایان ماه مبارک رمضان جمع می‌شود و از سوی کمیته امداد به صرف جهیزیه دختران عقد کرده می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر