مراسم ازدواج آسان 110 زوج گنبدی عید سعید غدیر برگزار می شود

امام جمعه گنبدکاووس درشرق استان گلستان از برگزاری مراسم جشن ازدواج آسان 110 زوج جوان همزمان با روز عید سعید غدیر خم دراین شهرستان خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی شامگاه شنبه درنشست صمیمی جمعی از خیرین گنبدی با وی، به مناسب برگزاری جشن های عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: این مراسم فرهنگی بامحوریت ستاد نمازجمعه و توسط ستاد ازدواج آسان این شهرستان برگزار می شود.
وی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان دربین خانواده ها را از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم برشمرد و افزود: به هر یک از زوج های شرکت کننده در این مراسم، هدایایی به ارزش 40 میلیون ریال ازسوی ستاد ازدواج آسان این شهرستان اهدا می شود.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه تامین جهیزیه اهدایی به این 110 زوج جوان گنبدی با مشارکت خیرین و افراد نیکوکار این شهرستان صورت گرفته است، افزود: مراسم جشن این زوج ها، عصر روز عید سعید غدیر خم درمحل مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار می شود.
وی، برگزاری جشن عید غدیرخم در ظهر روز این عید در مصلی نمازجمعه گنبدکاووس همراه با اطعام دهی را از دیگر برنامه های ستاد نماز جمعه این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: در این روز با مشارکت خیرین درمحلات محروم شهر نیز غذای گرم توزیع می شود.
امام جمعه گنبدکاووس باتاکید برضرورت بزرگداشت باشکوه عید سعید غدیرخم، یادآور شد: براساس احادیث و روایات، اطعام دهی و یا کمک و انفاق به مردم بویژه نیازمندان در این روز ثواب بسیار زیادی دارد.
در این جلسه که امام جمعه سابق گنبدکاووس نیز حضور داشت، مقرر شد، مجمع خیرین فرهنگی و مذهبی این شهرستان با هدف ساماندهی کمک های خیرین درجهت برگزاری باشکوه تر مناسبت های ملی و مذهبی تشکیل شود.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/انتهای متن/

درج نظر