محصولات آرايشي ارزان قيمت نخريد

0

به گزارش به دخت به نقل از ساعت 24، آيا تا به حال برايتان پيش آمده که نسبت به محصولات آرايشي که از اينترنت و يا از دستفروشان خريداري کرده‌ايد، حساسيت پيدا کرده باشيد؟ اين دسته از محصولات آرايشي در شرايط غيربهداشتي توليد شده و در آنها مواد شيميايي زيان‌آوري يافت مي‌شود.
پليس لندن با برپايي کمپين بزرگ آموزشي، شهروندان خود را از خريد محصولات آرايشي از مراکز توليد نامعلوم اين محصولات آگاه مي‌کند. تست‌هاي آزمايشگاهي از نمونه‌اي از محصولات آرايشي معروف، عطرها و کرم‌ها نشان داده که اين محصولات از مواد شيميايي سمي مانند آرسنيک، سيانيد و اولار توليد شده‌اند.
همچنين اين آزمايشات نشان داده که کرم‌هاي ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه زيانبار حفاظت نمي‌کند. جدا از اينکه اين محصولات چگونه با امکانات غيربهداشتي توليد مي‌شوند در مواد تشکيل‌دهنده آنها نيز مقدار زيادي سرب و جيوه ديده شده است.
اداره مبارزه با سرقت مالکيت معنوي پليس لندن در ۱۸ ماه گذشته بيش از ۵۵۰۰ وب‌سايت فروش کالاهاي لوکس جعلي را تعطيل کرده است. پيام آنها به خريداران اين است که اگر فروشندگان از محصول پيشنهادي به شما زياد تعريف مي‌کنند ممکن است که کالاي مورد نظر تقلبي باشد.
پس در سفارش محصولات ارزان قيمت احتياط کنيد چرا که بهايي که بابت خريد اين محصولات مي‌پردازيد همانا سلامتي شماست.

/انتهای متن/

درج نظر