مجمع مشورتی جوانان استان زنجان تشکیل خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان از تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان زنجان با حضور و مشارکت تمامی سلائق سیاسی و اجتماعی استان خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، سید بیوک موسوی در نشست صمیمی با جمعی از جوانان حامی دولت در استان که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، افزود: بر اساس نظر مدیریت عالی استان در تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان زنجان از توانمندی ها و پتانسیل های فکری و مشورتی تمامی سلائق و تیپ‌های فکری و سیاسی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان استفاده خواهد شد.


وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه بین نسل جوان کشور و مدیران اجرایی، خاطرنشان کرد: هرچند ممکن است بدلیل برخی از مشکلات و محدودیت‌های موجود در جامعه، ارتباط با نسل جوان در برخی از دستگاه‌های اجرایی به سرعت اتفاق نیفتد ولی همه مدیران و متولیان حوزه جوانان باید در راستای ایجاد تعامل دوسویه با قشر جوان جامعه تلاش جدی داشته باشند.
موسوی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید باب جدیدی برای ارتباط مدیران اجرایی با بدنه اجتماعی جامعه باز شده است، افزود: باید خلاء و فاصله ایجاد شده ما بین نسل جوان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان پُر شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، جوانان را منشاء و عامل اصلی ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانست و اظهار داشت: باور ما اینست که برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه باید از ظرفیت های نسل جوان استفاده کنیم.
موسوی با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت جوانان در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌های اجتماعی، تصریح داشت: باید با کمک نیروی جوان جامعه از تمامی ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی استان به نحو شایسته‌ای استفاده نمود.
وی افزود: باید ریل‌گذاری صحیحی برای بهره گیری از توان نیروی جوان در مسائل مشورتی استان انجام پذیرد و رفع مشکلات جوانان دغدغه اول مدیران باشد.
در ادامه تعدادی از جوانان به نمایندگی از جمع حاضر به بیان دیدگاه‌ها، انتظارات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.
اعلام حمایت جوانان استان از اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و همراهی با مدیریت عالی استان، انتقاد از شکاف بین نسل جوانان و برخی مدیران اجرایی، بیان دغدغه های نسل جوانف مطالبه حضور در مجامع و جلسات تصمیم گیری استان به منظور ارائه دیدگاه‌های جوانان استان و انتقاد از برخی ناملایمات اداری و عدم هماهنگی بین صنعت و دانشگاه از جمله مطالبات و موارد مطرح شده توسط جمع حاضر بود.

/انتهای متن/

درج نظر