ماری پس از 21 سال دوباره می بیند

ماری که 21 سال پیش  بینایی اش را بر اثر تصادف از دست داده بود، حالا بعد از زمین خوردن و یک عمل جراحی دوباره بینایی اش را به دست آورده است. این، به نظر او یک معجزه است.

0

تصادف و خانم ماری آن فرانکو بیش از دو دهه قبل ، پس از حادثه رانندگی در سال 1995 نابینا شده بود. حادثه رانندگی به ستون فقرات وی آسیب وارد آورده و قوه بینایی اش را گرفته بود.

اما همین چند روز پیش، پس از زمین خوردن در منزل خود واقع در فلوریدای جنوبی آسیب دید و به دنبال این زمین خوردن وی برای کاستن از درد ناحیه گردن و بازو و پشت خود تحت یک عمل جراحی قرار گرفت. جالب این که

این عمل تا حدودی قوه بینایی اورا بهبود بخشید. ماری می گوید: با شروع روز از بستر خواب برمی خیزم و به نور خورشید در میان درختان نگاه می کنم. خداوندا! این منظره خارق العاده است.

متخصصان بر این باورند که سانحه رانندگی ماری فرانکو، ممکن است تا حدودی باعث گرفتگی یا انسداد یکی از رگ های ستون فقرات او شده باشد که در نتیجه منجر به نابینایی اش گشته است.

دکتر جان افشار جراح اعصاب، که بر روی ماری عمل جراحی انجام داد می گوید: این عمل جراحی که به تازگی انجام شده است، ممکن است مشکل نابینایی را برطرف کند.

دکتر افشار گفت: من تاکنون مشابه چنین موردی را ندیده ام. هنگامی که ما میزان جریان خون اضافی را از طریق باز کردن رگ درمان می کنیم.در نتیجه مسیر جریان خون به حالت اول بر می گردد.

خانم فرانکوی 70 ساله بازگشت بینایی خود را به حساب یک معجزه دانسته و می گوید:بسیار لذتبخش است که پس از 21 سال کسانی را که دوست شان داری دوباره ببینی.

نه تنها خانم فرانکو دوباره بینایی خود را به دست آورد، بلکه به گفته وی، پیش از این سانحه کوررنگ نیز بوده است که بعد از جراحی اخیر کوررنگی اش نیز برطرف شده است.

درج نظر