قطع دست خدمتکار زن هندی در عربستان+ تصویر

رسانه های خبری هند امروز(جمعه) از قطع دست راست یک خدمتکار زن این کشور که در عربستان مشغول به کار بوده است، خبر داده و اعلام کردند که وی نسبت به بدرفتاری خانوانده ای که در نزد آنها کار می کرده و همچنین تاخیر در پرداخت دستمزدش به پلیس شکایت کرده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از شفقنا به نقل از الریاض، روزنامه «تایمز آف ایندیا»چاپ هند همچنین نوشت: دست راست یک خدمتکار زن این کشور که در ریاض پایتخت عربستان مشغول به کار بوده از سوی کارفرمایش قطع شده است و وی از بدرفتاری و تاخیر در پرداخت دستمزد به پلیس شکایت کرده است.

خانواده «کاشتوری مونیر» خدمتکار زن هندی با اشاره به اینکه دخترشان دو سال پیش برای کار به عربستان رفت و مورد حمله زنی که برایش کار می کرده قرار گرفته است، اعلام کردند که پلیس کاشتوری را به یکی از بیمارستان های ریاض منتقل کرده و وی تحت جراحی قرار گرفته و صاحب منزل نیز بازداشت شده است.

از طرف دیگر خانم «سوشما سواراج» وزیر امور خارجه هند نیز امروز(جمعه) در توییتر خود با اشاره به اینکه قطع دست یک شهروند هندی از سوی کارفرمایش در عربستان، امر غیرقابل قبولی است، نوشت: از رفتار وحشیانه ای که این شهروند زن هندی در عربستان با آن وبرو شده است به شدت احساس ناراحتی می کنم.

وی همچنین تصریح کرد که دولت نیودلهی موضوع را با مقامات عربستان مطرح خواهد کرد و اینکه سفارت هند در عربستان با قربانی این حمله وحشیانه در ارتباط است.

تاکنون بیانیه ای در خصوص ابهامات و دلایل وقوع این حادثه از سوی پلیس عربستان صادر نشده است و تحقیقات در این زمینه همچمنان ادامه دارد.

/انتهای متن/

درج نظر