فینالیست‌های رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ زنان کشور مشخص شدند

0

دبیر هیئت تنیس آمل گفت: رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ زنان کشور که به میزبانی آمل کار خود را دنبال می‌کند با معرفی تنیسورهای فینالیست روز پایانی خود را طی می‌کند.
به گزارش به دخت به نقل از فارس، فاطمه جلیلی با بیان اینکه رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ زنان کشور از سوم خردادماه کار خود را در این شهرستان آغاز کرد و در مجموعه ورزشی امیر ادامه دارد، اظهار کرد: این رقابت‌های کشوری در جدول 32 نفره دنبال شد، مرحله یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی خود را پشت سر گذاشت که افزایش رنکینگ را برای تنیسورهای زنان کشور در پی دارد.

وی افزود: این مسابقات با هدف گرامی‎داشت آزادسازی خرمشهر و نکوداشت یاد و خاطره مرحوم امیر ساروی از بزرگان تنیس مازندران برگزار شد که در آن تنیسورها به‎صورت تک‌حذفی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

دبیر هیئت تنیس آمل با اشاره به اینکه تنیسورهای مطرح زیادی در این مسابقات به‎دلیل فصل امتحانات مدارس حضور ندارند، خاطرنشان کرد: در مراحل پایانی این مسابقات، هشت تنیسور برتر همانند ماریا تیموری، مونا وثوقی‌راد، ترانه مهران، الهه قوپرانلو، غزاله ترکمن، هنگامه عزیزی، عاطفه پورمهدی و آناهیتا ابوحمزه بر حریفان غلبه کردند و با پایان مرحله یک‌چهارم نهایی هم غزاله ترکمن و هنگامه عزیزی با پیروزی مقابل مونا وثوقی‌راد و ترانه مهران راهی فینال مسابقات شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات مونا وثوقی‌راد و ترانه مهران به ترتیب به مقام سوم‌ مشترک دست یافتند و دیدار فینال هم امروز بین غزاله ترکمن و هنگامه عزیزی برگزار می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر