فوتسال زنان ایران با شکست مقابل ژاپن از رسیدن به فینال داخل سالن آسیا بازماند

تیم فوتسال زنان ایران در نیمه نهایی بازی های داخل سالن آسیا 2017 ترکمنستان با شکست مقابل ژاپن از رسیدن به دیدار فینال بازماند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا تیم ملی فوتسال زنان ایران که قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد امروز در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی، در عشق آباد ترکمنستان با دو گل ساکاتا موتسومی در دقایق هفت و 25 از ژاپن شکست خورد و به فینال این بازی ها نرسید.
دومین بازی امروز بین تیم های فوتسال تایلند و کره شمالی برای مشخص شدن دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها تا دقایقی دیگر آغاز می شود.
تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب اولیه فرزانه توسلی، فرشته کریمی، سهیلا مالمولی ، نسیمه غلامی و آرزو صدقیان زاده وارد بازی شد.
ایران در ابتدا بازی دفاعی را از خود به نمایش گذاشت و پس از دریافت گل اول ، فشار بیشتری بر روی دروازه ژاپن وارد کرد و سرعت بازی نیز بیشترشد اما در باز کردن دروازه ژاپن ناموفق بود.
زنان فوتسالیست ایران فردا برای کسب عنوان سومی در مقابل تیم بازنده بازی تایلند و کره شمالی قرار می گیرند.
تیم فوتسال زنان ایران در دو بازی قبلی خود با نتیجه 16 بر یک بر فلسطین پیروز و 2 بر صفر در مقابل تایلند مغلوب شده بود.
«شهرزاد مظفر» سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران پس از بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مدت زمان دو ماه تیم ملی بانوان در اردو بودند و به رغم شکستی که مقابل تیم ژاپن در نیمه نهایی متحمل شدیم از عملکرد ملی پوشان راضی هستم.
مظفر گفت: در تمام مدتی که مربیگری کردم هیچ وقت به اندازه امروز احساس عدم عدالت را در فوتبال نداشتم.
وی گفت: در مصاف با ژاپن دو برابر این تیم موقعیت جدی ایجاد کردیم. ولی توپ های ما وارد دروازه نشد و نتیجه حاصله عادلانه نبود.
سرمربی تیم فوتسال بانوان کشورمان با اشاره به اینکه فوتسال، امروز روی بد خودش به ما نشان داد، افزود: البته نباید نقش دروازه بان ژاپن را نادیده گرفت. زیرا او خیلی تلاش کرد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد.
وی درباره سردرگمی تیمش در شروع نیمه نخست، اظهار داشت: در شروع بازی به دلیل تمرکز پایین بازیکنان مشکل داشتیم. البته در حال بر طرف کردن این نقطه ضعف هستیم تا در رقابت های آسیایی جاکارتا اندونزی، جبران کنیم.
مظفر درباره بازی بعدی ملی پوشان برای کسب مقام سومی افزود: در رختکن به بازیکنانم گفتم درست است نتیجه را واگذار کردیم، اما توانایی آنان در زمین قابل تقدیر است. بر همین اساس برای کسب مدال برنز با آمادگی کامل به مصاف بازنده دیدار تایلند و کره شمالی می رویم.
کاروان ورزشی ایران تاکنون با کسب 78 نشان شامل 20 طلا، ١٥ نقره و ٤٣ برنزکسب کرده است.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه که از ٢٦شهریور آغاز شده است، تا پنجم مهرماه در عشق آباد ادامه دارد.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» نامگذاری شده با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است. این کاروان در 20 رشته فوتسال، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ، موی تای، سامبو، کوراش، جوجیتسو، بولینگ و بیلیارد، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی، کشتی پهلوانی، کشتی با کمربند (آلیش)، بسکتبال سه در سه، تکواندو، سوارکاری و شطرنج مسابقه می دهد.
کاروان ایران با 82 ورزشکار در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در کره جنوبی با سه مدال طلا، 6 نقره و دو برنز در رده ششم ایستاد.

/انتهای متن/

درج نظر