فشن‌شو در دانشگاه الزهرا (س)! +تصاویر

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا (س) در واکنش به انتشار عکس‌هایی از برگزاری شوی لباس در این دانشگاه گفت: گویا مجوز مسئولان برای واحد عملی طراحی خلاق در حد «فشن شو» نبوده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از صراط ، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا (س) در واکنش به انتشار عکس‌هایی از برگزاری شوی لباس در این دانشگاه گفت: گویا مجوز مسئولان برای واحد عملی طراحی خلاق در حد «فشن شو» نبوده است.

مراسمی در حد «فشن شو» از سوی دانشجویان رشته هنر دانشگاه الزهرا(س) به منظور گذراندن واحد عملی طراحی خلاق برگزار شده است.

مسئولان دانشگاه بر این عقیده‌اند که برای برگزاری یک ژوژمان درسی به دانشجویان مجوز داده‌اند، اما عکس‌های منتشر شده از این برنامه فراتر از یک ژوژمان درسی و در حد یک فشن شو است.

رستگارپناه دبیر انجمن اسلامی (دفتر تحکیم وحدت) در رابطه با انتشار عکس‌هایی از دانشجویان این دانشگاه در حال برگزاری «فشن شو» در دانشگاه گفت: دانشجویان رشته هنر دانشگاه واحدی به نام طراحی خلاق دارند که گویا مراسمی برای واحد عملی این درس برگزار کرده‌اند ولی عکس‌های منتشر شده از این مراسم با شرایط درسی متفاوت بود که ما به سرعت نسبت به برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه عکس‌العمل نشان دادیم.

وی افزود: با معاون فرهنگی، مسئول حراست و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صحبت کردیم که گفتند مجوز دانشگاه برای این مراسم در حد برگزاری «فشن شو» نبوده است و قرار نبوده هیچ عکسی از این مراسم منتشر شود.

رستگارپناه گفت: مسئولان به ما قول پیگیری دادند و ما نیز همچنان در حال پیگیری هستیم و اگر جوابی ندهند واکنش نشان می‌دهیم.

از سوی دیگر حسامی رئیس دانشکده هنر دانشگاه الزهرا(س) در واکنش به برگزاری مراسم شو لباس در این دانشکده گفت: عکس‌هایی که گرفته شده کاملا مغایر با دستورات و قوانینی بود که به دانشجویان و حتی اساتیدمان اعلام شده است.

وی ادامه داد: به دلیل ماهیت خاص دانشگاه الزهرا و اختصاصی بودن آن به دانشجویان ما همیشه این تذکرات را در خصوص پرهیز از چنین حرکاتی می دهیم اما متاسفانه شیطنت بعضی از دانشجویان را گاها شاهد هستیم که به هیچ عنوان آن را تایید نمی‌کنیم.

حسامی با تاکید براینکه قطعا با مسئولین و مسببین برگزاری این شوی لباس در دانشگاه برخورد خواهد شد، گفت: ما در جلسات شورای آموزشی به مدیران گروه‌ها ابلاغ کردیم و از آنها خواستیم برای جلوگیری از این اتفاقات تذکراتی را در قالب آیین نامه‌ای مورد تاکید دانشجویان قرار دهند.

فشن‌شو در دانشگاه الزهرا (س)! +تصاویر

فشن‌شو در دانشگاه الزهرا (س)! +تصاویر

فشن‌شو در دانشگاه الزهرا (س)! +تصاویر

/انتهای متن/

درج نظر