فراخوان به روز رسانی بانک اطلاعات فعالان مد و لباس

کارگروه ساماندهی مد و لباس فراخوانی را به منظور ویرایش و تکمیل داده‌های موجود در بانک اطلاعاتی فعالان مد و لباس اعلام کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، کارگروه ساماندهی مد و لباس به منظور بروز رسانی داده‌های بانک جامع اطلاعات فعالان مد و لباس کشور و با هدف افزایش سرعت دستیابی، هدایت و راهنمایی مخاطبان این حوزه و تقویت همکاری بین فعالان مد و لباس کشور و در راستای حمایت از این طراحان، تولیدکنندگان، عرضه کنندگان،صنعتگران و دانشگاهیان فراخوان بروز رسانی بانک اطلاعات خویش را اعلام کرده است.

براساس این فراخوان تمامی افرادی که تاکنون به عضویت بانک اطلاعات مد و لباس درآمده اند با مراجعه به سایت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی به نشانی www.iranmode.com  سپس مراجعه به قسمت «جستجوی اعضاء» و ورود به بخش مربوطه می‌توانند اطلاعات خود را بروز رسانی کنند.

بر اساس این گزارش، فهرست اکثر طراحان،  مؤسسات، دانشجویان، اساتید، تولیدکنندگان، نویسندگان، پژوهشگران و تمامی مشاغل مرتبط مد و لباس در این پایگاه قرار دارد.

همچنین افرادی که تاکنون در این بانک ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند با ورود به قسمت «ثبت در بانک اطلاعات» نسبت به تکمیل فرم‌ها و عضویت در این بانک اقدام کرده تا از این طریق شبکه وسیعی از فعالان مد و لباس برای پاسخگویی به نیازهای این حوزه فراهم شود.

/انتهای متن/

درج نظر